Dragă moşule,

A trecut mult timp de când ţi-am scris ultima scrisoare. Nu am uitat de sfatul tăuaşa  de fiecare dată când simţeam nevoia -ţi simt prezenţa, citeam fir cu fir “Viscol şi soare de Crăciun” de ELIZABETH Gaskell din volumul „Crăciunul în cele mai frumoase povestiri”. Îţi mai aduci aminte cum ne-am cunoscut prima oară? Eram aşa micăîncolăcită printre bulgarii de nea, cu şoşonii blăniţi ai mamei, cu obrajii trandafirii şi cu ochii scufundaţi în mărgăritare. 
Tu m-ai ademenit cu un zâmbet fermecat şi erai amuzat de supărarea ce o emanam odată cu aşternerea plapumei de zăpadă şi a gerului necruţătorMi-ai zis  vei vorbi cu Dickens ca   ducă la fantomele timpului şi  prin miracol, cu amuzamentul şi căldura bunătăţii tale, ai adus un înger care m-a învăluit într-o mantie argintie presărată cu bucurie şi veselie. Atunci te-am rugat să aduci zâmbete şi pace în casa mea, dar şi  îmi trimiţi din tărâmul tău fermecat, un bun prieten. Tu n-ai ezitat şi mi-ai îndeplinit dorinţa

Moşule îmi este aşa dor de tine! Pot  îţi spun un secret? 
Prietenul tău e tare simpatic şi cald la suflet, dar acum are probleme, moşuleZâmbetul său e pe cale  se stingă. Nici luceferii n-au somn şi nici stelele nu mai pot licări fermecător în minunăţia cerului. În codri abia de se mai aude vocea zeiţei Soare. N-ai vrea tuMoşule îi aduci şi lui un strop de bucurie? Şi îţi promit solemn  o  fiu cuminte şi  voi hrăni zânele florilor în fiecare primăvară şi vară cu stropi de dulceaţă voi mângâia creştetul copiilor nevoiaşi cu de-ale gurii şi trupului,   voi duce într-o zi la o mănăstire şi voi lăsa unei alte persoane pe păpuşica mea Dolly, ce o iubesc multEa e mereu cumine ascultă şi  înţelegeîmi poartă noroc, aşa  le voi încălzi sufletele şi altor copii ca mine, ce nu au un prieten. 
Deci vrei tu moşule îmi dăruieşti acest lucru?
Nu-mi doresc decât o rază de sănătate şi un Crăciun luminos, o masă caldă şi proaspătă în al lui colţişor şi poate o carte cu veşnice taine, care -l îndrume către culmile noastre. Vreau  simtă mireasma unui brad adevărat de Crăciun îl poată împodobi cu dragoste. Vreau măcar pentru ultima oarăMoşule poată reveni la viaţă copilul ce undeva ascuns încă sălăşluieşte în el. Împodobeşte-mi aceste sărbători cu această bucurie! Te aştept oricând iar la mine şi până la iarna ce vinesă ştii că îmi va fi tare dor de tine.
Articol scris pentru SuperBlog 2013.


Comentarii

Postări populare