Alege accesoriul care te reprezinta

by - joi, decembrie 04, 2014

Inebunita de accesorii precum fiecare individ dintre noi, imi aranjez timpul in asa fel incat sa dispun de perioada necesara pentru cea mai inspirata alegere.
Prin magazinul Secundar, accesoriul ales de mine poate fi: o pereche de ochelari de soare, un ceas de dama, un ceas de barbati, o bijuterie, un accesoriu auxiliar precum o curea, un parfum. Ghicesti care va fi?

                            

Accesoriile pot fi orice lucru care ne scot in evidenta, ne ofera un stil aparte, care imbunatatesc aspectul fizic si ne ofera o imagine placuta in societatea in care traim. 
De pe Secundar pot alege din cele mentionate. Sunt articole atat pentru barbati cat si pentru femei, dar si obiecte potrivite pentru ambele sexe. Alegerea o pot face pentru mine sau pot fi inspirata de sarbatorile ce se apropie cu pasi repezi si sa aleg un accesoriu pentru a-l oferi in dar. Iti este greu sa ghicesti, da nu te voi lasa sa ramai doar cu intrebarea in minte si iti voi dezvalui misterioasa alegere pe care am luat-o.
Ma gandesc la cei dragi si ma face de zece ori mai fericita sa ofer un cadou, sa vad acea reactie bucuroasa pe expresia lor. Asadar azi aleg sa ofer un cadou masculin. 
Un cadou util, un accesoriu de exceptie, sunt ceasurile. Voi alege din categoria ceasuri barbatesti, cadoul perfect pentru al meu sot. 


Marc Ecko The Maestro va fi alegerea mea de astazi. Un ceas sport, analog si totusi elegant, cu mecanism quartz, alcatuit dintr-un cronometru si un cronograf, care indica cu precizie ora exacta si cronometrul, simultan. Este un accesoriu ce tine de aparitiile moderne ale acestei perioade si care il va ajuta pe barbatul visurilor sa fie in trend si unic.


Dar daca pe lista ta nu se numara ceasurille, atunci ce ai zice de niste parfumuri? Eu apelez cu  incredere la aceasta alternativa, mai ales daca stiu ce arome imi plac, sau nu sunt prea inspirata. Din gama de femei iti recomand Lancome Tresor. Este un produs persistent, realizat combinatii fine de mosc, liliac, trandafir, iasomie si chlimbar, datorita caruia primesc complimente in fiecare zi.

Eu am ales cadoul masculin.  Te las pe tine sa alegi parfumul! Alege cadoul care ti se potriveste! Secundar iti este la dispozitie.




You May Also Like

0 comments