Catre al cincilea anotimp

by - luni, decembrie 08, 2014

Ma gandesc sa zbor si e pe bune. Vreau sa plec acolo unde se afla al cincilea anotimp. De ce acolo si incotro mai exact vreau sa plec?
Pas cu pas, rabdare ca vei afla! Lasa-ma sa te conduc si pe tine acolo!
Primul lucru pe care il voi face va fi sa apelez la Bilete Avion si sa-mi gasesc drumul si locatia 
catre acel al cincilea anotimp de care ziceam. Dintre cele patru anotimpuri cunoscute din tara noastra, care unu fara altul nu ar putea exista, mai este si un al cincilea pe care il faci tu sa fie acolo unde vrei.
Acolo, in acel anotimp, totul este asa cum vrei. Tu faci anotimpul, tu alegi felul in care va prinde viata starea ta de bine, tu esti cel care alege unde vei dori sa ai parte de aceasta noua experienta de viata.

Pentru ca sunt o persoana mai pretentioasa, totodata si friguroasa, Bilete Avion imi pune la dispozitie locatii care mai de care, de la cele mai exotice pana la cele de preferinte opuse. Binenteles, niciodata nu trebuie sa dam cu piciorul. Chiar daca sunt friguroasa, sunt foarte indecisa si pe atat de frumos cat mi se poate parea intr-o zona foarte calduroasa, pe atat de bine si de interesant poate fi si intr-o zona mai putin calda. Totul e la alegerea fiecaruia. Bilete Avion iti vin in intampinare cu cele mai inspirate destinatii.

Pentru a-mi onora drumul aleg zborul cu compania Tarom, De ce Tarom?




Pentru ca acestia imi inspira siguranta alegerii pe care am facut-o, pentru ca drumul meu sa fie unul confortabil si pentru a nu irosi prea mult timp ce se poate dovedi a fi extrem de important.

Unde va fi al cincilea anotimp? 
Am ales zborul Bucuresti-Barcelona. Mereu am vrut sa vad Barcelona, sa ma bucur de minunile din fiecare zona a planetei. Imi place sa calatoresc desi timpul nu-mi prea permite, imi place sa descopar, sa invat lucruri noi. In plus, in perioada aceasta a anului cat si in anul care vine, cei de la Bilete Avion te surprind cu multe oferte numai bune pentru anotimpul tau.
Drum bun in anotimpul tau preferat! Nu-ti fa griji de plata Chiar daca nu dispui de bani cash, poti plati si in rate cu cardul. Zbor fericit!

You May Also Like

0 comments