Eu tie iti dau o floare, tu sa-mi vii c-o sarutare!

by - joi, decembrie 04, 2014

Prin fiecare colt de tara si de strada, fie prin ale noaste curti si terase, se afla flori cu drag crescute.  Din boboci ce-au inflorit, acum sunt motive grozave, ce ne infrumuseteaza viata si care ne surprind zambetul 
Cand te-ai jucat ultima oara cu o floare? Eu imi amintesc ca a fost un cadou special, cu ocazia zilei mele de onomastica. Acum a ramas doar amintirea, ce locuieste in inima mea, iar el este bine conservat printre paginile unei carti cu miros de proveste. 
A mea mama cred ca s-ar stinge din viata daca nu ar fi existat florile. In fiecare zi le hraneste, le vorbeste, le curata. Florile noastre sunt tratate ca niste copii.



Noua mea descoperire in ceea ce le priveste, este noua lor casa Flori cu drag.
Sa va povestesc despre aceasta descoperire.

 Este un magazin drag mie, pliin de culoare si aranjamente florale interesante si deosebite, care doresc sa-ti fie si tie alaturi in ziua cea mare sau pentru ocaziile deosebite ale vietii.
Si pentru ca se anunta venirea mosului, mie mi-au placut foarte mult aranjamentele florale pe care le pot oferi in dar. Acest tip de cadou nu a dat gres niciodata, norocosii fiind foarte incantati de alegerea facuta.

Flori cu drag iti alaturi si te asteapta sa-i cunosti. Vei avea multe lucruri de invatat. Poti afla care sunt cele mai potrivite ocazii si combinatii pe care le poti face. Echipa iti sta alaturi pentru a fi si tu la randul tau o persoana multumita ca si clientii de la momentul actual. 
Cel mai inedit lucru pe care l-am gasit au fost aranjamentele de iarna, care sunt niste produse noi in magazinul acestora. Mi se par produse senzationale si originale, care combina aranjamentele florale clasice cu fire de brad si/sau pin, adevarate frumuseti care ne apropie cu gandul si cu sufletul de sarbatorile de iarna.
Alege sa-ti impodobestii caminul asa cum nu l-ai mai avut niciodata, de-un farmec aparte, pe care nu ti-l puteai imagina. Alege sa fii tu primul care isi va surprinde cunostintele prin alegerile sale, indiferent de ocazia sau de momentul care va desemna un capitol in viata voastra, un sfarsit de ce era bine si un inceput de si mai bine. Eu tie iti daruiesc o floare, tu sa-mi vii c-o sarutare!


 Sarbatori fericite in lumina florilor!

You May Also Like

0 comments