Priveste in ochii mei!

by - luni, decembrie 01, 2014

Priveste-ma! Scufunda-te in ochii mei si simte ceea ce sunt, ceea ce gandesc, ceea ce vreau sa fac! Lasa-ma sa te cuprind!
Sunt misterioasa, iar tot acest mister se adanceste pe timp ce tu ma privesti in ochi. Tu ce vezi? Culoare, nuanta, stralucire. Eu vad Lensa: magazinul online de optica pentru problemele si/sau frumusetea privirii mele.
Ochi de pisica sau priviri atragatoare, o mai buna focalizare vizuala. Motivul poate fi oricare, dorintele sunt multe, iar primul pas in a face o schimbare, este sa poti vedea lumea cu alti "ochi".


Spre deosebire de ochelarii de soare care adeseori devin incomozi, lentilele de contact vor iesi in evidenta prin farmecul lor, mai ales daca vorbim despre lentilele de contact colorate.  Sunt noul trend care mi-au starnit curiozitatea.
Vor face din tine o noua persoana pentru care toti vor face imposibilul sa o intalneasca si sa starneasca o discutie in timp ce complimentele "bat la ochi". 



Daca tu ai ramas persoana traditionala si nonconformista, vei merge cel mai probabil pe accesoriile clasice, care ies pronuntat in evidenta, precum ochelarii de soare. Nu ti-am povestit? Prietena mea Lensa are o gama variata de ochelari de soare conceputi de cei mai mari designeri. Daca esti timid sau timida, alegerile nu cred ca vor fi nici pe departe asa. Sunt sigura ca respectul fata de sine este la cote maxime si vei avea pretentia la tot ceea ce este mai bun, vei fi o persoana indecisa cand va veni vorba sa alegi de lentilele colorate, rama usor rotunda, mai mica, mai mare.
Nu iti fa probleme, Lensa mi-a aratat ca nici-o persoana nu este usor de multumit, iar el mi-a aratat ca poate face fata cu usurinta provocarilor. Este constient de faptul ca este o alegere importanta pentru tine! Isi aduce aminte de mine!
Cat despre intretinere sau accesorii de mentinere a sanatatii oculare, ai tot ce ai nevoie la dispozitie. Trebuie doar sa-ti arunci privirea in pagina lor. Vei gasi lentile chiar si pentru probleme importante ale ochilor precum: astigmatismul, hipermetropia sau prezbiopia. Ochii tai vor fi pe maini bune!
Iti urez alegeri inspirate!

You May Also Like

0 comments