Promovare cu stil!

by - marți, decembrie 02, 2014

Prin promovare se intelege o tehnica de managment cu ajutorul caruia produsele ajung sa fie cunoscute in randul cumparatorilor. Din punctul personal de vedere, ca potential client, consider faptul ca nu este suficient sa realizezi promotii, reduceri de preturi sau produse in oferta: unu plus unu, doi plus unu.
Cea mai eficienta metoda de a-ti face produsul cunoscut este aceea de a-l oferi potentialilor clienti spre testare in mod gratuit, fara a fi necesara achizitia unui produs. Poti apela in primul rand la bloggeri, care se vor arata dornici sa scrie recenzii cu privire la produsul in teste. In functie de opinia acestora si de feedback-ul acestora, se va tine cont de calitatile optime ale produsului si de lucrurile ce ar trebui schimbate precum: modalitatea de transport, ambalajul, utilizari suplimentare, utilizare universala sau la o scala mare de intrebuintari, aspectul produsului in raport cu calitatea, etc.
Astfel produsul tau se va face cunoscut printre oameni iar tu te poti alege cu o multime de clienti. Este primul lucru pe care l-as face daca as detine o firma, fapt la care apeleaza multe firme din tarile straine la momentul actual si chiar functioneaza! Asta pentru ca clientii vor testa pe propria piele, dupa ce vor aparea opiniile de la bloggeri, in mod gratuit, un produs care isi va demonstra potentialul si totodata si viitorul acestuia in vanzari. Asa vad eu o promovare cu stil. Asta pentru ca nu multi fac acest lucru in Romania la momentul actual, multi o considera o pierdere de timp si resurse financiare, asteptand intai sa apara clientii care sa le faca vanzare. Insa fara o buna distributie a materialului publicitar, care la momentul actual prin reclama televizata, din punctul meu de vedere, s-a dovedit un esec total (la un lucru se face reclama, altceva se primeste sau calitatea este deplorabila).
Campaniile de testare sunt abordari ale oamenilor inteligenti care mizeaza pe calitatea produsului creat si pe respectul ca persoana creatoare si ca lider, conducator al unei viitoare firme de succes. Alege sa le demonstrezi clientilor ca produsul tau este cel mai bun si ca merita achizitia inaintea tuturor produselor de acelas tip, din alte magazine.


Sa luam spre exemplu un magazin online ce pana astazi nu stiam de existenta sa: Promotion.eu .
Am descoperit aici o varietate de produse precum: tricouri in categoria de textile, sectorul imbracaminte, ce pot fi personalizate, un lucru foarte bun deoarece limitarea la un singur model, doua, cinci, nu ar face decat sa distraga instant atentia clientului si sa caute in alta parte imaginea pe care acesta o are deja formata in minte,  accesorii bauturi de care toata lumea are nevoie pentru a face dintr-o simpla licoare aromatizanta un moment de vis, dar si ceasuri moderne, caci traim intr-o epoca noua in care omul s-a dezvoltat si tinde sa se desprinda de obisnuit. Gama de produse nu se opreste aici ci este mult mai diversificata, dar va las pe voi sa descoperiti.

Punctul forte al tuturor acestor lucruri este ca toate pot fi personalizate, nu esti limitat, deci ai o cale lunga si o multime de criterii dupa care sa te ghidezi atunci cand alegi un lucru pentru tine sau un cadou pentru cei dragi din jurul tau.

Consider ca nu tipul produsului folosit pentru reclama este important, nici cantitatea in care acesta se ofera. Cel mai important lucru este ca o gama cat mai mare de oameni sa poate avea capacitatea de a testa acel produs, pentru un review (test al produsului rasplatit cu un articol de catre cei ce detin un blog sau o pagina web, ce poarta denumirea de recenzie) sau chiar gratuit fara obligatii. Este un lucru pe care eu l-as recomanda cu drag celor de la Promotion, pentru a-si face cunoscuta gama de produse de care dispun. Nu foarte multe magazine au o gama completa de produse personalizate ceea ce este un plus, tinut foarte bine ascuns, usor de a iesi in evidenta, datorita designului magazinului si al modului foarte simplu de accesare si de a comanda pe site.
 Lasa-ti imaginatia sa prinda aripi! Va invit la cumparaturi inspirate!

You May Also Like

0 comments