Cu SheIn viata e frumoasa!

by - vineri, septembrie 04, 2015

Cu siguranta ai observat ca in ultima vreme faptul ca sunt ceva mai apropiata de SheIn. Acest lucru se datoreaza programelor minunate pe care acestea le pun la dispozitie tuturor.
In plus in perioada ce urmeaza voi avea si o sedinta de shooting marca SheIn si nu numai. Am multe lucruri pe care am pus ochii pe care vi le voi impartasi in curand si care sper sa va placa si voua.

In lista mea de dorinte ar mai fi o multime de lucruri. Momentan astept de la ei o geanta superba, o bluzita si o jacheta.
Geanta este deja la BSI Bucuresti, foarte probabil sa ajunga la vamala, unde de asemenea ma asteapta un alt produs minunat din cadrul unui alt magazin online. Si mai am inca o comanda care se afla pe drum.

SheIn -Your Online Fashion Black&White Dress


 Spre ghinionul meu cei de la UPS au facut mai mult sau mai putin o gafa, retrimitand coletul catre expeditor adica catre SheIn. Momentan lucrurile s-au rezolvat si jacheta a fost pusa din nou pe drum. Sper ca de tata asta va fi totul in regula si ca va ajunge la mine si totodata sper sa merite asteptarea.

Ma bucura enorm ca au fost concepute programele SheIn astfel incat cu putin efort fiecare sa-si permita o achizitie. Design-ul produsele este foarte promitator insa calitatea este cel mai important lucru la urma urmei.
Pe SheIn sunt periodic oferte, reduceri, se ofera discount-uri speciale si uneori fericitul trasport gratuit, de tcare oricum poti beneficia zilnic pentru comenzile de minim 30$.

Ramaneti aproape! In curand vor fi pe blog noi editii marca Fashion Blogger. Can wait!

Kisses.
Shein - Your Online Fashion Wardrobe Shein - Your Online Fashion Wardrobe Shein - Your Online Fashion Wardrobe
Shein - Your Online Fashion Wardrobe Shein - Your Online Fashion Wardrobe Shein - Your Online Fashion Wardrobe

You May Also Like

6 comments

  1. Sunt produse frumoase pe SheIn si oferte rentante

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa. Mi-as lua in fiecare zi cate ceva de la ei daca as putea :))

      Ștergere
  2. Hainuta din a 2 a poza mi-o doresc si eu mult de tot. cred ca voi da comanda cat de curand, mai astept sa scada dolarul si sa vad daca prind vreo promotie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucrusoarele lor imi par foarte calitative. Si eu astept de la ei o jacheta si un alt pachet, cu geanta aia care ti-au furat tie ochii este deja la Bucuresti. De saptamana viitoare voi fi fashion blogger pro :D
      Te astept cu drag cu impresii! Sper sa reusesti sa obtii tot ceea ce iti doresti! :*
      Kisses.

      Ștergere
  3. Imi plac lucrusoarele care le-ai ales aici si ma bucur ca am aflat si eu de acest site. Cred ca voi face o vizita mai lunga, sa vad cum sunt din punct de vedere calitativ.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan eu am o fusta de la ei care imi place la nebunie. Zilele acestea voi lua in primire de la Romwe o rochie care la prima vedere m-a atras enorm, dar si o geanta, o ie de la SheIn, o geaca de la CNDirect si abia cam peste o saptamana o sa mai testez si o jacheta de la SheIn. Pana acum la produsele alese de mine am descoperit pareri foarte ok. Sper sa fie de bine. Oricum voi impartasi cu voi experienta mea. Mi-ar face o deosebita placere sa revii si atunci cu o parere.
      Kisses.

      Ștergere