O nunta de vis

by - miercuri, noiembrie 04, 2015

A venit si ziua mult asteptata, cand florile isi vor deschide petalele si vor surprinde intreaga lume cu cele mai frumoase flori.
Va fi cea mai frumoasa zi din viata si de aceea totul trebuie sa fie perfect.
Acord o importanta deosebita nuntii mele caci am visat la ea intreaga mea viata. Acum nici nu pot si nici nu vreau sa dau inapoi, vreau doar sa pasesc inainte catre viitor, impreuna cu alesul vietii mele iar nunta sa fie mai mult decat o amintire.
Cred ca sunt pregatita. Am in minte decorul perfect, sau poate ca perfect este putin spus.
Ma consider o fire calma si linistita, adeseori si o persoana vulcan as putea spune. M-as asocia cu marea, un orizont larg in care necunoscutul este intotdeauna surprinzator si minunat in acelas timp.
Uneori e calma si se simte remarcata doar printr-o briza, alteori se infuriaza si spala tarmul de tot ce este mai intunecat. Asa vad eu marea, asa ma vad pe mine.
Avand in vedere ca ma regasesc si ma fascineaza tema marina, am decis ca aceasta sa fie principala atractie a evenimentului nostru.
Va fi o provocare, insa nu mai mare decat compromisele facute pentru a ajunge aici impreuna si pentru a incepe o noua etapa. La malul marii ne-am cunoscut, am purtat prima cearta si totusi vrem sa ne ramana in amintire intr-o zi atat de importanta.
M-am gandit ca decorul sa fie un joc de nuante marine si la o combinatie eleganta si romantica de flori: anemonii, trandafiri, crini sau orhidee.


Cert este faptul ca vreau ceva inedit care sa denote o nota de personalitate si care sa ramana in amintirea tuturor.

In schimb, ah...da....locatia. E minunata! Nici daca as fi cautat o viata intreaga n-as fi gasit o poveste cu un final atat de fericit!
Nu stiu cat de mare importanta mai are decorul cand stiu ca locatia aleasa este de un farmec impresionant si este o constructie amplasata si realizata in mod special pentrucele mai reusite evenimente: Golden Tulip Times.


Si totusi, poate te intrebi de ce dintr-o mie de localuri l-am ales tocmai pe acesta ca locatie de nunta. In primul rand panorama este uimitoare. Stiu ca vor fi persoane pe care ni le dorim cu adevarat sa ne fie alaturi si acestea nu ne vor refuza. Insa, cum nu le poti face pe toate intr-o singura zi, ne-am gandit ca avand locatia perfecta ce asigura cazarea de patru stele si organizeaza in acelas timp si marele eveniment.

Sub indrumarea unui personal calificat si cu o experienta vasta in domeniu, nunta la hotel cu siguranta va fi cel mai mare si cel mai frumos din viata noastra. M-am gandit si la un covor rosu, plasat exact la intrare in timp ce invitatii trec pe sub o ploaie de petale si confeti.
In marele salon, ornamente romantice, poate chiar traditionale, buchete de flori cu spic de grau si tradafiri si candilabrul acela din cristale... O minunatie!


Cred ca la meniu va fi cea mai complicata alegere. Am decis la inceput sa mergem totusi pe un bufet suedez ceva mai rafinat, cu cateva elemente marine fine, potrivite cu eleganta si rafinamentul localului ales. Asta pe langa combinatiile cu peste, carne trasa in vin, sortimente care mai de care, ce te duc cu gandul la dragoste si care-ti prind simturile in jocuri senzuale.


In esenta, cel mai important este ca acest moment sa ramana in amintirea tuturor si peste ani si ani, cand ne vom reuni cu totii, sa ne reamintim cu acelas patos multitudinea de emotii, zambete si voia buna, sa inchinam un pahar de sampanie in cinstea acestuia.

Articol scris pentru SuperBlog 2015.

You May Also Like

1 comments