In vizita la Secom Romania

by - marți, martie 22, 2016

Saptamana trecuta am primit un apel important. Numar necunoscut mie, la capatul celalalt al firului o doamna foarte draguta care ma anunta ca am fost acceptata in campania de testare BuzzStore.

Cine este BuzzStore?
BuzzStore este un "program" online prin care oamenii au sansa de a testa in mod GRATUIT diferite produse, in functie de campaniile active. Este o sansa uriasa pentru a afla daca produsele pe care ai pus ochii sau daca un anumit brand de care nu ai auzit pana acum, detine produsele care ti-ar fi de mare folos pentru tine si pielea ta sau in gospodarie.
Completezi chestionarul aferent din sectiunea campaniilor disponibile si apoi astepti sa vezi daca ai fost selectat. Daca DA, primesti kit-ul acasa GRATUIT, fara costuri, pe care le poti testa si despre care sa-ti spui parerea sincera.


Campania in care am fost recent selectata este legata de produsele Secom Romania. Secom comercializeaza diferite produse medicamentoase dar si fito-dermotocosmetice, cosmetice ce nu contin parabeni sau alte chimicale, pentru diferite afectiuni.
Ca urmare a aderarii la program, am primit un voucher de 250 de lei de care sa-mi achizitionez produsele care ma intereseaza, din gama de fito-dermatocosmetice si un kit de buzzer.

Ce am ales aflati mai tarziu.

Despre magazinul Secom

Locuiesc in marea majoritate a timpului in Bacau unde exista si un centru Secom de care, va zic sincer, nici nu stiam. Nici nu auzisem pana atunci de aceste dermato-fitocosmetice. 
Magazinul din Bacau este situat pe strada Marasesti, numarul 11, langa magazinul de barbati Maxx (pe centru).


Am intrat in magazin unde am constatat multitudinea de produse si rafinamentul magazinului. Personalul m-a intampinat cu caldura si o doamna foarte tanara si foarte draguta m-a ajutat sa-mi aleg produsele in functie de ceea ce mi-am dorit.
Detin o multime de produse si un raion de fito-dermatocosmetice extrem de simpatic. M-as fi pierdut intre ele si mi-au atras atentia o multime de produse. Sunt produse pentru tenul gras, cu imperfectiuni, pentru femeile insarcinate (produse post sarcina), produse pentru corp si par.

Ce mi-am ales

De voucher-ul de 250 de lei am ales produse pentru acnee. Nu ma bat cu o acnee severa insa adeseori ma confrunt cu mici monstruleti si am enorm de multe semne. Imi doresc sa le tratez, imi doresc sa nu mai utilizez cosmetice de acoperire si se stie, cel mai bun remediu este sa tratezi imperfectiunile, nu sa le acoperi.


Am ales un spray pentru acnee pe care il utilizez de doua ori pe zi, dimineata si seara, dupa tenul curatit in prealabil. Imi place foarte mult deoarece contine si argint coloidal (care din cate stiu regenereaza si trateaza in profunzime si de obicei produsele sunt extrem, extrem de scumpe, acesta este la un pret chiar rezonabil).Imi mai place la el ca dimineata il pot folosi inainte de a aplica o crema coloranta sau un fond de ten (avand mici monstruleti si semne inca nu pot renunta la acestea pana la disparitia completa), lasandu-l dupa aplicare sa intre in piele, cateva secunde.

 De asemnea un alt produs ales, in special pentru semne, este uleiul de tumarin. Il utilizez doar seara, avand pigmenti coloranti deoarece este un ulei 100% pur%. Acesta nu intra complet si rapid in piele, se recomanda a fi aplicat direct pe zona si coloreaza zona pe care aplici (nu actioneaza ca un pigment si nu intipareste nuanta pe piele, deci a 2-a zi nu te vei trezi cu pielea verde). De asemnea are un miros patrunzator de plante. In combinatie cu spray-ul se comporta extrem de bine. Seara intai aplic spray-ul apoi uleiul, evident, dupa curatarea in prealabil.


Un alt produs este Lip Balm-ul cu extract de mango ce hidrateaza in profunzime, timp de minim 8-10 ore (asa a fost la mine) si previne aparitia herpesului. Are si un miros extrem de delicios.


Kit-ul de buzzer contine un bol personalizat pentru masti, 10 cataloage si zece vouchere a cate 25 de lei ce pot fi folosite in oricare dintre magazinele Secom disponibile in Bacau, Bucuresti, Ploiesti, Iasi si Brasov. Daca doriti un voucher si un catalog, dati-mi de stire.

Pana in prezent, am buzele hidratate si un ten mult mai curat la doar cateva zile dupa inceperea testarii. Semnele nu mai sunt la fel de profunde si vizibile (chiar deloc daca le acopar). Voi reveni cu o parere completa la finalul perioadei de testare.

Va recomand cu mare drag aceste produse!
#buzzsecom

You May Also Like

5 comments

  1. Vad ca foarte multa lume vorbeste despre acest magazin si despre vanzatoarele extrem de amabile. Trebuie sa le fac si eu o vizita. Asteptam sa ne spui cum sunt produsele

    RăspundețiȘtergere
  2. Spray-ul pentru acnee am sa-l cumpar si eu daca spui ca este bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca produsele sa te ajute cu problemele de piele.
    Eu una iubesc produsele de la ei si mi se par foarte eficiente!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt Lungu Florentina Mihaela sunt produse foarte bune

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt Lungu Florentina Mihaela cele mai bune produse

    RăspundețiȘtergere