OOTD: Put a leather skirt on your outfit and the result will be stunning

by - marți, martie 15, 2016

Vremea este din ce in ce mai mofturoasa. Acum cateva zile ti-ai fi facut o locuinta in natura doar cat sa stai s-o privesti cum revine la viata. Azi insa, parca norii plang! Iarna pare a fi furioasa si nici pe departe disparuta catre Antarctica, acolo unde eu cred ca-i este locul.
Trecand peste, bine ca suntem noi doamnele si domnisoarele calde intotdeauna si pregatite de noi aventuri (ha, ha).
Am razbit printre fulgii de zapada si am reusit sa ridic si primul meu colet direct din State. Hurayy! A ajuns la vama, era de asteptat, dar nu am asteptat foarte mult si am inceput sa ma obisnuiesc cu aceste drumuri la vama. Evident, s-au uitat ciudat cei de la vama cand au auzit de "produse gratuite", "colaborare", dar nu mi-au pus bete in roate.

Mi-am ales de pe Pinkbassis cateva produse absolut fenomenale, de o calitate enorm de ridicata fata de ceea ce am primit pana acum.
Alegerea mea a fost frumoasa geanta rosie din piele, o pereche superba de pantofi cu un model special si o fusta din imitatie de piele. Sunt indragostita pana peste cap de ele!




Fusta/Skirt: http://goo.gl/9E4Ppl
Geanta/Bag: goo.gl/sTA1BY
Pantof/Heels: http://goo.gl/D4j7ox


Sa incepem prezentarea! Love them, love them! (Ps: I will get married with my shoes :)) !)
Geanta din piele este absolut superba! Toate sunt, dar nu ma pot abtine sa nu laud asa produse. Este de un rosu frumos, spre aprins si are 2 detalii minunate: lantul auriu, care este foarte greu si ingheietoarea din cap de sarpe, pe care sunt elemente verzi si albe. Materialul este foarte fix si extrem de gros (practic nu ai cum sa indoi sau sa strici asa ceva).
Daca doresti sa iesi din tipare sau sa adaugi o pata fina de culoare, alege aceasta geanta. Cu siguranta va face priviri!



Colegele mele s-au tinut scai de mine sa la arat pantofii. Sunt superbi. Am ales marimea 6 US, eu purtand 36 la pantofi, sandale sau balerine. Ma asteptam sa-mi fie mari, dar dimpotriva, sunt foarte fixe. Sunt comode, au buretel pe talpa, insa ma cam strang putin la degetele mici. Nu stiu daca as face fata sa merg pe ele mai mult de 5 minute (si la poze tremuram, ha ,ha). Cred ca ar fi mers un 6.5 , sau asa sunt stiletto? Este prima mea pereche de astfel de pantofi dar detaliile nu vor trece neobservate. Cu siguranta sunt bijuteria oricarei tinute. Nu ai cum sa nu iesi in centrul atentiei. Ii recomand la o pereche de blugi skinny sau chiar si la fusta de piele.


Multe doamne fug de imitatia de piele, altele o adopta tot mai des. Am picat si eu in plasa si in ultima perioada sunt indragostita si de fuste si de imiitatia de piele. O tinuta ce contine o fusta de piele nu este vulgara. Conteaza enorm de mult cu ce o accesorizezi. Cu siguranta vei avea nevoie de o pereche de pantofi cu toc, de asta fii sigura, insa, adaugand o camasa sau o bluza de voal, chiar si un tricou simplu, poti sa-ti realizezi o infatisare de milioane. Eu am adaugat o bluzita usor larga la maneci, dintr-un material vaporos, pe care am bagat-o in fusta.
Iti recomand neaparat sa ai in garderoba o fusta conica din imitatie si una clos. Vei face furori! Iti recomand doar sa nu exagerezi! Alege un top simplu pentru o combinatie cat mai reusita si mai eleganta.

             











Ai purta tinuta realizata de mine?


You May Also Like

10 comments

  1. Esti superba,imi place gentuta ,frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte faina tinuta ta. cel mai mult imi place gentuta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! :* Si mie! Toate produsele sunt din piele <3

      Ștergere
  3. normal ca as purta-o !! e foarte frumoasa !! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Astept sa vb cu dl care livreaza pt pantofi marimea 37.Merci.Eu nu ma pricep.Aida Dolce

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La stiletto cica merge o marime mai mare. N-am stiut asta nici eu pana acum.

      Ștergere
  5. Sunt Lungu Florentina Mihaela ce draguta esti imi place foarte mult tinuta ta

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt Lungu Florentina Mihaela te-ai asortat minunat draga mea esti ca o printesa de frumoasa si iti sta minunat,,,,

    RăspundețiȘtergere
  7. Pantofii sunt absolut superbi. Imi plac mult de tot si am vazut ca sunt foarte ieftini. 17$? Si geanta arata bine
    Sa le porti cu drag! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt Lungu Florentina Mihaela tinuta ta adorabila mi-as dori si eu exact una al fel e superba,,,

    RăspundețiȘtergere