Succesul în afaceri

by - miercuri, martie 30, 2016

Lucrez într-o companie mică însă cu un personal destul de numeros și cu mult potențial de dezvoltare. Pe zi ce trece întâlnesc oameni de afaceri cunoscuți la nivel național și internațional, unii extrem de simpli, alții extrem de sofisticați și pretențioși. Mulți dintre aceștia doresc să vină în sprijinul companiei, periodic fiind necesară realizarea de evenimente care să pună în discuție obiectivele, evoluția, potențialul companiei noastre și beneficiile unei noi colaborari pentru părțile implicate.


Orice afacere, indiferent de tipul sau de dimensiunea acesteia, poate deveni extrem de profitabilă. Orice afacere atrage dupa sine o concurență și poate transforma o mică întreprindere într-un lider mondial sau îi poate conserva statului. Pe cealaltă parte, organizarea unui eveniment poate determina menținerea unei companii în domeniul businessului. 


Cheia succesului în afaceri o reprezintă tactica cu care procesele se desfașoară în întreprinderi, relațiile dintre antreprenori și posibilii clienți, dintre colaboratori și întreprinzători.
Este foarte important nu doar să creezi o părere pozitiva ci și una reală. Pe langă o conduită ireproșabilă, ce ne poate diferenția de restul lumii în fiecare zi, modul de organizare poate face diferența.

Când vine vorba despre afaceri, congresurile și evenimentele de afaceri au o importanță foarte mare asupra viitorului companiei, implicit asupra fiecaruia dintre noi. În primul rând contează atmosfera pe care tu o creezi ca și organizator.
 Este foarte important să formezi o impresie bună, alegând o locație specială, cu cele mai moderne dotări și cu un personal calificat.
La finalul unui eveniment nu uita să ceri și un feedback legat de modul în care au decurs discursurile, legat de locație, de cum a fost modul de servire și cum li s-a parut personalul auxiliar angajat pentru întreținerea atmosferei etc. La final vei putea stabili cu precizie în ce proporție a reușit evenimentul realizat să atingă succesul.

Sursa: www.numt.com

Așa cum vă spuneam anterior, lucrând într-o companie din domeniul vânzărilor de natură fizică și online, este necesară o legatură în permanență cu posibilii colaboratori și clienți.
Frecvent realizez evenimente și întruniri de mare amploare. Fiecare eveniment trebuie pregătit cu mare atenție și responsabilitate maximă pentru a asigura reușita evenimentului.

De doi ani realizez activități de antreprenoriat în cadrul firmei și mă ocup cu gestiunea și organizarea evenimentelor de afaceri, consultanță și feedback. Cred că este extrem de important să prestăm și să oferim servicii de calitate pentru întreaga populație.
Marii antreprenori și-au arătat interesul de a fi aproape de noi și de a extinde posibilitatea de cunoaștere a firmei. Cu această ocazie am hotărât să realizăm un eveniment în București de amploare iar locația gazdă să fie Golden Tulip Times.


De ce am ales să realizăm acest eveniment la hotel? De ce acest hotel Golden Tulips Times?

Situat în inima Bucureștiului, cu un design aparte, Golden Tulips este o locație extraordinară pentru evenimente reușite. Designul este unul special iar personalul ce întampină oaspeții are o conduită ireproșabilă. Am fost anul trecut într-o vizită de afaceri și am rămas cu o impresie foarte placută despre acest loc.

Hotelul are o sală de conferințe extrem de încăpătoare la etajul nouă, sala Panorama, pe care am ales-o pentru prezentarea discursurilor. Pentru invitați nu va fi o problemă înălțimea la care aceasta este situată căci hotelul beneficiază de un lift extrem de rapid și spațios care ii va duce exact către locație. Sala mare de conferințe asigură o audiție perfectă în timpul prezentărilor. Spațiul generos și sonorizarea bine pusă la punct asigură propagarea informației către toți invitații și o interacțiune eficientă.

 Mediul este extrem de elegant și călduros, un adevarat loc al prieteniei, al cunoașterii, al unor noi începuturi și al unor afaceri de succes. În timpul descursurilor sau la încheierea acestora, oaspeții pot servi din preparatele de excepție. Se pot realiza antreuri și degustări, păstrănd atmosfera mult dorită și realizând legături importante.


Serile pot lua sfarșit într-unul dintre restaurantele hotelului, cum ar fi Skyline Club, îmbrăcat în sticlă și rafinament pentru o seară excelentă. Pentru cei sosiți din provincie hotelul pune la dispoziție un număr generos de camere. Acestea sunt extrem de spațioase și conțin toate facilitățile moderne: așternuturi impecabile, aer contiționat, un mini bar, televizor, baie, produse de îngrijire personală, etc. Sunt sigură că voi face o impresie bună și că la final vom avea un feedback pozitiv însoțit de niște propuneri spectaculoase de colaborare.

Totodată oaspeții au șansa de a explora o priveliște de ansamblu extraordinară a capitalei, la cațiva zeci de metri înălțime de la sol. Cei sosiți din afara țării vor fi întâmpinați cu căldură și sunt sigură că vor fi doritori să exploreze capitala țării noastre și să cunoască diferite obiective turistice precum Palatul Parlamentului, Arena Națională sau marile centre comerciale. Este foarte important ca viitorii investitori să vadă un potențial ridicat în afacerea noastră și să fie deschiși la colaborări de lungă durată.
 Rafinament, eleganță, perseverență, pregătire profesională și relații de viitor. Cam așa aș descrie eu un eveniment de afaceri reușit.

Articol scris pentru SuperBlog 2016.

You May Also Like

0 comments