OOTD: Wear the perfect black dress

by - marți, aprilie 26, 2016

Am prins si eu in sfarsit vreme o vreme frumosa, primavaratica si caldurosa. Iubesc razele sorelui care imi mangaie fata suav. Zilele trecute a fost o vreme perfecta pentru a purta noua rochie cu valuri.
Este una din favoruitele mele, simpla, chiar foarte ieftina.
Si o poti purta in mii de moduri, cu putin imginatie, la diferite ocazii. Mi-a placut inca din prima clipa!
Eu am ales sa o port cu o fusta in voaluri sau cu o fusta conica pentru un efect mai special.


Cade usor pe umeri, acele voluri punandu-ti accentul pe formele fine acoperite de rochia conica. Am zis ca nu voi mai aduga negru in garderoba mea,  dar ma pot abtine?!
Negrul este perfect pentru orice ocazie, ascuzand formele nedorite (nu ca eu as avea ce sa ascund, in afara de cateva oase).
Mereu m-au avantajat voalurile care dau impresia unor vorme ce mie imi cam lipsesc. Ma multumesc cu silueta care o am, sunt sigura ca pe viitor treaba se va mai schimba, dar cred ca si hainele trebuie alese dupa forme si conform caracteristicilor fiecarei persoane in parte.





Cu toate ca vremea s-a mai stricat intre timp, eu o voi purta cu mare drag in primavara aceasta. Imi place de asemenea ca magaiznul de unde am achizitionat-o, are preturi extrem de mici si un portofoliu extrem de variat pe care vi-l recomand. Am vazut acest model la mai bine de 100 lei, iar aceasta a costat mult mai putin. Cu toate ca nu mai este pe stoc, aceasta rochie este minunata iar in portofoliul Bangood veti gasi cu siguranta si alte modele asemanatoare care sa va incante. Ce parere aveti?


You May Also Like

2 comments