Produse de calitate la preturi mici

by - joi, aprilie 07, 2016

Intr-una dintre comenzile precedente pe Bangood mi-am ales 3 produse: o rochie (care inca e pe drum), o pereche de pantofiori-balerine si de restul ramas un lant.

Dat fiind faptul ca Bangood are acelas concept precum Aliexpress, produsele au venit de la furnizori diferiti, in pachete separate. Transportul este gratuit, indiferent de valoarea comenzii si pana acum am nimerit numai produse de calitate.

Sunt foarte trista in legatura cu acesti pantofiori. In realitate sunt superbi, insa imi sunt cam marisori. Am ales marimea 6, potrivita unui 37, avand in vedere ultimea mea experienta cu stiletto (de fel port 36). Acesta este singurul aspect care s-a intamplat sa ma intristeze, binenteles, din mia culpa.
In rest, pantofiorii sunt foarte frumosi, exact ca in poze si imi plac la nebunie deoarece sunt extrem de comozi. Sunt foarte, foarte usori si au talpa de spuma, de aceea imi doresc enorm sa-mi aleg o marime mai mica. Sunt perfecti pentru primavara-vara si chiar vii recomand.

Papuci/Shoes: http://goo.gl/OfaPcI
Lant/Necklace: http://goo.gl/kFlmvC
Geanta/Bag: http://goo.gl/GF4A7a

-Faceti abstractie de florile usor molesite din cauza caldurii-








A ajuns si lantul, achizitionat cu nici 1$. Am observat remarca pe site ca ar fi din argint. Ei bine, nu stiu cat argint este la nici 1$, insa este marcat cu 925 si este foarte fin si frumos. Cu siguranta merita investitia aceasta super modesta.

In ansamblu, astept si rochia, care dupa cateva zile de la plasarea comenzii vroiam s-o inlocuiesc. Fix in ziua in care mi-am ales altceva, aceasta a revenit in stoc si a fost pusa pe drum, deci, o astept cu mare drag.
   



Cum vi se par produsele?

You May Also Like

5 comments

  1. Balerinii sunt superbi si dupa cum arata cred ca sunt si foarte comozi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai bine mai lejeri pantofiorii.Aida Dolce

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt frumosi pantofiorii ,dar nu sunt adepta lucrurilor fara toc. Nu detin nimic din pacate. Lantisorul ,este superb! Poate este doar suflat cu argint. Mi se pare imposibil.

    RăspundețiȘtergere