OOTD: Guitar&Roses from Rosegal #2

by - luni, iulie 25, 2016


Rochiile din jaquard sunt preferatele mele. Nu ma voi opri din achizitiile lor chiar daca asta ar insemna sa ma pierd printre multimea de modele. Zi de zi apar modele fabuloase ale rochiilor din jaquard care fura toate privirile.

In comanda de la Rosegal recent primita am mizat si pe o astfel de rochie, un model deosebit si foarte greu de gasit, care a costat in jur la 50 lei. Am gasit-o si pe la noi, la un pret chiar dublu si inca nu am garantia ca ar fi la fel de splendida si materialul la fel de bun. Este cu cativa dolari mai scumpa decat rochia din jaquard cu flori albastre si mai ieftina decat cealalta vintage, dar modelul ramane spectaculos si vorbim de aceeasi calitate.

Rochie/Dress: http://goo.gl/SThwbw

Surpriza! Marimea corespunde perfect. Restul rochiilor sunt putin largi in zona sub bratului, un detaliu aproape nesesizabil, dar aceasta este perfecta intru totul.
Detaliile minunate, trandafirii si chitara, ofera un spectacol nemaipomenit pentru orice moment. Evident, nu putea lipsi geanta de la Jadu pe care o pprt in fiecare zi inca de cand am primit-o. Intamplarea face sa fiu foarte indragostita de alb in ultima vreme, iar ea se potriveste perfect celor mai recente tinute.


Cei care m-au surprins in aceasta rochie au dus vorba mai departe. Este o adevarata senzatie si ma declar mandra si norocoasa ca o am in colectie.
Asa cum mentionam si in postarea anterioara, am beneficiat de transportul rapid prin Belgium post si pachetul a ajuns la posta locala in circa doua saptamani. De asemenea, Rosegal ofera transport standard gratuit la orice comanda. In articolul ce urmeaza cu referire la produsele Rosegal o sa vorbim si despre perechea de sandale cu toc gros, paleta senzationala cu corectoare si nelipsitii ochelari de soare. Ne vedem acolo, da?
Va place aceasta rochie?















You May Also Like

3 comments

  1. Este minunată rochia!
    Îți stă foarte bine, sincer.
    :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa imi iau una exact asa, modelul acesta cu chitara si trandafir, pentru ca tocmai i-am cumparat una fetitei mele :) si as vrea sa avem la fel

    RăspundețiȘtergere
  3. Seamana cu a mea , cea cu fluturi! E super!!! Imi place!!!

    RăspundețiȘtergere