Conquer the world woth your shoes

In urma cu ceva timp, plasasem o comanda noua pe Amiclubwear. In comanda am introdus doua lucru: un costum de baie floral care mi-a placut la nebunie si o pereche de sandale. Mi-am reincercat norocul, fara succes si de data asta, din pacate.
Sandalele gladiator sunt superbe, dar din pacate mult prea mari pentru mine, care abia ce m-am apucat sa port o marime mai micuta.

Sandals/Sandale: http://goo.gl/5p135e

Amiclubwear este magazinul meu online favorit in materie de imbracaminte. Daca iubiti tocurile, acesta este cu siguranta magazinul potrivit, deoarece asta este baza care predomina. Eu ca de obicei prefer incaltamintea fara toc, de unde si alegerile mele, cu toate ca pe viitor ma bate gandul sa aleg si ceva cu toc, poate poate reusesc sa ma impac cu ei.
Fata de alte magazine onlime, toate produsele sunt super ieftine si extrem de calitative. Originea magazinului este in America si calitatea lor este cu siguranta aparte.
Eu ador produsele lor si sper ca data viitoare sa realizez o achizitie chiar mai inspirata decat aceasta, desi niciodata nu m-am putut plange de lucrurile lor, ci doar am fost usor dezamagita ca unele perechi de imcaltaminte nu mi s-au potrivit.


Sandalele gladiator au facut furori vara asta. Voi le aveti in colectie?





Comentarii

Postări populare