Manifestul Julius Meinl “Poezie în doi” continuă

by - miercuri, septembrie 20, 2017

De Ziua Internațională a Cafelei, Julius Meinl te ajută să dai glas gândurilor pe care nu ai avut curajul să le spui suficient de des


  Incă o dată, Poezia devine monedă de schimb în cafenelele partenere Julius Meinl, cu o singură condiție: să nu mai lăsăm pe mâine declarațiile care pot fi făcute chiar astăzi!
 Într-o lume plină de imprevizibil, de schimbări ce se întâmplă odată cu următorul click, de agitație, de informații parcă prea multe, avem nevoie de liniștea celor dragi și a tabieturilor care ne țin puțin pe loc, ne obligă la tihnă. Un moment de respiro, o cafea și o Poezie pot face dintr-o zi banală o amintire pentru tine și cineva drag ție.  

 Julius Meinl crede în Poezie și invită, încă o dată, clienții cafenelelor partenere să ia o pauză, să se gândească la cei dragi și la declarațiile care au fost amânate nejustificat de mult.
 De Ziua Internațională a Cafelei, Julius Meinl continuă proiectul manifest „Poezie în Doi” cu o nouă provocare, un experiment social unic: Pe 1 octombrie, toată lumea este invitată să mărturisească, prin Poezie, acele lucruri spuse prea rar, dar care au puterea să creeze noi amintiri, să facă zile mai bune persoanelor dragi nouă.   

 Și pentru că Poeziei îi stă bine lângă creator, anul acesta, îl avem alături de noi pe Caleb Femi, poet și regizor, originar din Nigeria. Femi a luat instrumentarul modern și l-a pus în slujba Poeziei; îl găsim  pe youtube recitând  sau propovăduind lirică pe Twitter. Femi se află în prim-planul unei noi generații de poeți cu tehnologie la purtător, alături de peniță și hârtie.   
Asemenea lui Femi, misiunea Julius Meinl este de a încuraja oamenii să facă pași mici, dar semnificativi pentru a se reconecta prin poezie.  Iar convingerea care ne-a adus împreună în acest proiect este aceea că Poezia poate schimba o zi, tot timpul în mai bine, la fel cum face si o cafea bună.

   Pe 1 octombrie, toată lumea este invitată să se bucure de cafeaua preferată alături de o persoană dragă! Pe 1 octombrie îi spunem persoanei cu care am ales să ne bem cafeaua, gândurile nerostite, declarațiile amânate. Pe 1 octombrie, Julius Meinl te răsfață cu cafea și Poezie, pe tine și pe cei dragi.  
  Campania va avea loc în peste 30 de tări, în sute de cafenele, hoteluri și restaurante care servesc cafeaua Julius Meinl. În România, lista completă a locațiilor participante este disponibilă aici: http://bit.ly/PoezieInDoiAICI
  Acest manifest urmează imediat după succesul recent al campaniei Plătește cu Poezie, ce a avut loc în martie, pentru a șasea oară în România, în care zeci de mii de cafele din partea casei au fost savurate în întreaga lume, toate fiind plătite cu poezie!  

  Pentru a afla mai multe despre campanie vizitați Julius Meinl pe pagina de Facebook www.facebook.com/JuliusMeinlRomania  sau pe www.meinl.ro.  

Despre Julius Meinl: Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, de succes internațional și este ambasadorul îndrăgitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile tradiționale: cinci generații de experiență în cafea, produse premium și servicii excelente oferite clienților. Julius Meinl inspiră și astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Restaurante și clienți din sectorul HoReCa din 70 de țări se bazează pe cafeaua și ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări, fiind lider de piață în Austria, Rusia și Dubai.

· 700 de angajați la nivel mondial;
· Înființată în 1862
Prezență pe piață în peste 70 de țări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
Aproximativ 40,000 de clienți la nivel mondial;
Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);
Cifra de afaceri anuală în 2016: 162 milioane de euro

You May Also Like

1 comments