Cat costa o memorie de elefant?

by - luni, noiembrie 13, 2017

De mica mi-au placut siropurile. Era o adevarata fericire ca mama sa inlocuiasca tratamentul de pastile cu siropuri dulci de fructe.
Recent am primit un nou astfel de sirop de la Ayurmed. Colectia mea de suplimente alimentare realizate din plante indiene s-a imbogatit cu acest Memo On, disponibil in doua variante: capsule sau sirop.
Am incercat si in trecut capsulele, insa eu personal prefer varianta sirop, care este mai usor de administrat datorita dificultatii mele de a inghiti pastilele.


Ambele variante ajuta la stimularea neuronilor obositi, destinderea mintii stresate si imbunatatirea functiilor cognitive, astfel incat copiii si adolescentii sa fie mai receptivi sarcinilor zilnice si mai deschisi catre acumularea de cunostinte. Se recomanda cu precadere in perioadele stresante ce necesita o capacitate mare de concentrare si asimilarea cat mai rapida a informatiilor.

Siropul Memo On are o aroma fina si specifica de plante, la fel ca si in cazul celorlalte siropuri Ayurmed. Insa, varianta aceasta de sirop mi s-a parut cea mai buna dintre toate. Este un sirop foarte dulce, cu un gust extrem de placut. Daca la celelalte siropuri gustul intens de plante era ciudat si destul de intens, acestuia ii este caracteristica dulceata copilariei mele. Mi se pare un remediu excelent pentru copiii si tinerii care se feresc de pastile si care sunt greu de convins sa urmeze un tratament.


Memo On se absoarbe rapid in organism si mareste capacitatea de concentrare si memorare, multumita continutului de Ginko Biloba, renumit pentru imbunatatirea functiilor cognitive incaa din Antichitate. Fiind un remediu cu o concentratie ridicata de plante, acesta nu provoaca reactii adverse si este indicat atat copiilor, cat si varstnicilor.


Pretul pentru o memorie de elefant, cu un randament optim de concentrare si memorare?
Intre o jumatate de lingurita si 1-2 linguri pe zi, inainte sau dupa masa, conform indicatiilor de pe prospect.
Eu cu siguranta aveam nevoie de un asa stimulent pe placul mau, care imi stimuleaza puterea de concentrare si imaginatia, pregatindu-ma pentru fiecare zi incarcata de facultate si/sau sesiune, sustinand totodata si efortul psihic depus zilnic.
Daca n-ai incercat Memo On pana acum, sa stii ca il gasesti la Ayurmed in cele doua modalitati diferite, pentru o administrare cat mai usoara si potrivita stilului tau de viata. Asadar, pe langa micul dejun, ai grija sa nu-ti lipseasca Memo On de la Ayurmed, pentru multa energie si forta de concentrare, pentru intreaga zi.



You May Also Like

0 comments