Foaie verde cinci chiperi, vreau să vând un Edifer!

Bine te-am găsit la seara de shopping! Dacă întotdeauna am fost atrasă de ideea de a fi vânzător, uite că azi mă transform într-unul. Nu vând orice chestie, ci un sistem de boxe luxos, realizat după o tehnologie avansată, care se remarcă printr-un sunet de calitate, o sonorizare impecabilă și un design plăcut, de o eleganță aparte, ce se va potrivi cu orice design de interior minimalist sau sofisticat.

Ok. Suficient cu laudele și reclama. E deja un fenomen în masă ca producătorii și vânzătorii să-ți bage un produs pe gât, ridicându-l în slăvi și oferindu-ți garanția, prin vorbe, că nu vei da greș achiziționându-l pe cel mai scump. Dacă e ceva ce nu-mi place la un vânzător, asta cel mai mult ma deranjează tehnica prin care consumatorului i se forțează mâna, spunându-i o mulțime de lucruri despre produsul cu pricina, dar poate nimic concret, excluzând uneori și minusurile. Dar e marketing și tocmai asta trebuie să se întâmple ca să iasă profit.
Dragul meu client, nu există produs perfect!

Eu personal apreciez vânzătorul care îmi spune sincer că nu cunoaște anumite lucruri, caracteristici de funcționare și accept și alte posibile recomandări, în limita bugetului pe care îl dețin.

De ce un sistem audio și nu orice altă chestie?
În primul rând, asta-i provocarea zilei să te conving să achiziționezi un Edifer. Eu nu l-am testat, deci n-aș putea să-ți spun că scoate cel mai grozav sunet pe care l-am auzit vreodată. Însă, dacă-ți mai aduci aminte, ai cumpărat de multe ori astfel de produse din magazinele online, bazându-te doar pe specifiicațiile tehnice. Hai să le analizăm pe șlea și să vedem dacă în casa ta s-ar potrivi un Edifer S2000Pro. La final, alegerea îți aparține!


  • Regula numărul 1: Lauda multă strică treabă!
Despre acest sistem s-a auzit vorbind mai puțin până acum. De obicei marea majoritate a produselor care nu sunt vândute sau au o calitate îndoielnică intră la reduceri și beneficiază de campanii de promovare în masă. 

 "Fabricat în România, asamblat în China" e iarăși o remarcă ce ar trebui să te pună pe gânduri, atunci cand citești eticheta unui produs. Edifer a fost conceput în totalitate în "curtea proprie" a brandului sub acelaș nume. Cu alte cuvinte, jucăm pe un singur front înca din 1996, toate piesele producându-se și asamblându-se cu atenție și profesionalism într-un singur loc.




  • Regula numărul 2: Calitate, adevărata calitate!
Aici mă gândesc la materialele folosite. Unii vopsesc componentele ca să pară a fi mai rezistente, să le dea un finish mai elegant, mai atrăgător. Principiul Edifer se bazează în primul rând pe calitatea materialelor. S2000Pro are un design aparent clasic, care se asortează ușor cu orice tip de mobilier. Pentru realizarea acestuia s-a folosit o bază solidă de lemn și diafragmă rezistentă de aluminiu, îmbinare ce permite redarea sunetului la frecvențe înalte, într-un mod cât mai natural și clar posibil.


  • Regula numărul 3: Performanțele.

Atunci când faci o astfel de achiziție, cel mai important criteriu sunt performanțele. Majoritatea se orientează după culoare, design. Cea mai greșită abordare! Performanțele trebuie să fie cât se poate de reale. Altfel, riști ca produsul să nu fie durabil. 
În ceea ce-l privește pe Edifer, acesta vine cu sistem Bluetooth integrat, control minimalist și 4 trepte de presetări pentru sunet. Astfel deduc faptul că sistemul se operează extrem de ușor. Totodată, economisești spațiu și îmbunătățești aspectul estetic al camerei în care urmează a fi amplasat, căci, datorită funcției Bluetooth, activată de un cip intern, sistemul se conectează instantaneu la orice device performant cu această funcție, și nu mai ești nevoit să te încurci printre cabluri și prelungitoare.



În plus, forma, greutatea și mărimea acestui sistem audio, îți permit să-l amplasezi cu ușurință chiar și în zone mai compacte.

În concluzie, Edifer S2000Pro pare a fi un sistem audio modern, ce împină pasiunea față de sunet și calitatea produselor, principala caracteristică a unei inovații tehnologice. Ce spui? Te-am convins?

Articol scris pentru SuperBlog 2017.

Comentarii

Postări populare