Iti schimbi sediul firmei? Iata cum poti sa te organizezi eficient!

by - miercuri, noiembrie 01, 2017

Iti doresti ca activitatea firmei si a angajatilor tai sa se desfasoare in cele mai bune conditii si te-ai hotarat sa te muti intr-un sediu mai bun? Ei bine, nu poti face acest lucru de unul singur si ai nevoie de ajutor, indiferent de forma sub care vine acesta. Citeste, mai departe, ce sa faci pentru a-ti usura tranzitia dintr-un sediu in altul.
Iata cum sa te organizezi eficient atunci cand iti schimbi sediul firmei:

    1. Pune-ti actele in ordine
Orice firma detine acte si documente extrem de importante, de care trebuie sa aiba grija cu orice pret. Fie ca este vorba de contracte cu colaboratorii sau clientii acesteia, fie ca este vorba de documente ale oamenilor cu care lucrezi, trebuie sa te asiguri ca nu uiti nimic. Pentru a le organiza corespunzator si a le transporta in siguranta, gasesti pe acest LINK cutii de arhivare, pe care le poti depozita in noul sediu al firmei. Nu uita ca, inainte sa le transporti, sa faci, totusi, o selectie. Este posibil sa gasesti si documente care nu mai sunt folositoare si pe care nu mai are rost sa le iei cu tine, pentru a incarca spatiul inutil.


2. Angajeaza pe cineva sa te ajute
Chiar daca te muti intr-un spatiu nou, bine amenajat, tot va mai trebui sa iei cu tine anumite lucruri din vechile birouri. Printre acestea se pot numara obiectele de mobilier, care, de cele mai multe ori, sunt greu de transportat, din cauza volumului mare pe care il au. Daca vei angaja pe cineva sa te ajute, nu uita sa iei si roti Tente industriale pentru transport de pe site-ul  https://www.magnetcenter.ro/ ca sa iti usurezi munca. Acestea se pot aplica direct pe obiectele pe care vrei sa le transporti si sunt prevazute cu sistem de franare pentru siguranta acestora.



   3. Amenajeaza corespunzator noul loc
Este esential ca schimbarea sa nu ii afecteze pe angajatii tai. Astfel, noul loc trebuie sa fie unul confortabil, iar acestia sa se familiarizeze usor cu el. Incearca, pe cat posibil, sa le pui la dispozitie tot  ce au nevoie, astfel incat sa nu le lipseasca nimic si sa isi poata desfasura activitatile in conditii foarte bune. Chiar daca este un sediul cu totul diferit de cel vechi, ai putea sa pastrezi cateva elemente de decor si sa le adaptezi, astfel incat tranzitia de la un loc la altul sa nu fie brusca. De asemenea, fa tot posibilul sa nu ii dezorganizezi, deoarece productivitatea lor va scadea.

Acestea fiind spuse, nou sediu al firmei tale va fi unul pe masura! Tine cont de aceste sfaturi si vei reusi sa te organizezi mult mai eficient!

You May Also Like

0 comments