OOTD: Comparatii intre 2 rochii identice de pe site-uri similare

by - miercuri, noiembrie 15, 2017

Hello babes! Parca a trecut o vesnicie de cand n-am mai postat un outfit, asa-i? Asta facem un outfit 4 in 1 daca se poate spune asa, caci am ales 2 rochii de pe doua site-uri diferite, model identic, preturi si marimi diferite.
Despre cele doua site-uri ti-am masai vorbit si in trecut. E vorba despre Sammydress, respectiv Rosegal. Rochiile mele, in marimea S, au fost luate de pe Sammydress, celelalte, una pentru mama sdoacra respectiv pentru o matusa, de pe Rosegal.
Prrimele doua au ajuns la posta vamala, unde am platit o usoara taxa caci pachetul continea mai multe produse. Rochiile de pe Rosegal au fost expediate individual, fiecare prin DHL, unde iarasi am platit taxe, dar asta convenisem deja la inceput cu colaboratoarea mea.
La Rosegal exista optiunea de transport gratuit, insa dincolo orice transport se plateste, fiind doar anumite produse care beneficiaza de transportul gratuit, de obicei o selectie foarte minimalista.

Rochia 1/Dress 1: aici/here sau/or https://goo.gl/EXwZJ6
Rochia 2/Dress 2: https://goo.gl/zwr5Bh or/sau aici/here



La rochiile de pe Rosegal am luat XL mamei si matusei XXL. Le-am vrut pentru nunta verisorilor ce a avut loc saptamana trecuta. Mama a fost incantata de achizitie, asa ca a purtat-o, in timp ce matusa a ramas la rochiile sale. Din pacate, fiind o marime mai mare nu am avut cum sa-i fac poze, insa va voi spune ce diferente am constatat intre rochiile alese pentru mine si cele alese pentru ele.



Pentru rochia alb-negru din dantela nu exista nicio diferenta. Ambele modele de rochii sunt lucrate putin mai larg. Acest lucru l-am observat si in cazul celorlalte doua rochii si in general, in ceea ce priveste aceste modele mai vintage. La aceste modele eu recomand sa va alegeti cu o marime mai mica pentru a se cambra mai bine pe corp.
Este o rochie relativ draguta, materialul este identic, se aseaza frumos pe corp si este extrem de confortabila, avand si o lungime ok (cu toate ca eu as fi preferat sa fie ceva mai scurta).

Cred ca rochia mea preferata este a doua, insa aici am fost impresionata usor de mica diferenta de nuanta. Rochia de pe Rosegal (a matusii) este mai albastra si are o jupa alba, asa cum ma si asteptam, in timp ce cea de pe Sammydress (pe care o port azi) tinde spre bleumaren si are jupa gri, Pe mine personal nu ma deranjeaza aceasta diferenta, insa ca sa stiti. Materialul si imprimeul este unul si acelas. La ea imi place enorm dantela fustei si decolteul in valuri. Sunt 2 elemente extrem de elegante in cazul ambelor rochii, ce dau finete. Le recomand indeosebit la un toc, alungind astfel linia corpului.
Eu am incercat sa o mai imbin si altfel, intr-un stil elegant rock, adaugandu-i o pereche de botine negre, o geaca neagra din imitatie si o geanta albastra in forma de jacheta.


Voi ce parere aveti? Care va place mai mult? Ati alege una din aceste rochii?










You May Also Like

0 comments