OOTD: Papagali multicolori si concurs pe Instagram

by - marți, decembrie 05, 2017

Buna dimineata!

Astazi m-am trezit destul de devrrme, asa cum incepusem si ziua de luni.
Am programat publicarea articolului pe dimineata, asta dupa ce m-am decis sa realizez un concurs pe Instagram, primul meu concurs acolo de altfel. Conditiile sunt foarte simple iar premiul poate fi aparent modic, insa produsele sunt destul de renumite.
Daca va tenteaza, dati click mai sus si o sa ajungeti direct la postarea de concurs.

Avem astazi pregatit si un outfit!
E vorba de cea mai superba rochie din comanda Gamiss plasata anterior. Mi-am ales 3 rochii din jaquard insa aceasta mi se pare cea mai speciala.
Are manecile din tricot, elastice si flexibile, imprimeu flausat cu papagali colorati si dos negru. Materialul din care e confectionata e destul de gros, perfecta pentru acest sezon, iar manecile din tricot sunt mai rezistente decat cele ale clasicelor rochii de jaquard cu maneca lunga in ton cu rochia.

Rochie/Dress: https://goo.gl/F9YjRw


Este o rochie superba ce a costat sub 10$ si de care sunt extrem de incantata. Are si un colier din pietre, insa am preferat ca outfit-ul acesta sa fie ceva mai lejer, asa ca nu l-am purtat.

Per ansamblu eu cred ca am facut o alegere buna si e bine ca noua mea coafura (o eroare de calcul, aparent), se bucura de o infatisare cat de cat prezentabila.

Voi ce parere aveti?



You May Also Like

1 comments