Constructii sub lupa "Vindem-Ieftin.ro"

Casa, dulce casa! Cine nu-si doreste propria casa? Sa poti sa gatesti la orice ora doresti, sa te trezesti exact atunci cand vor muschii tai, sa poti face petreceri dupa bunul plac si sa-ti imbraci propriul camin linistit, propria oaza de relaxare, in culorile personalitatii tale... Un vis!

Am intalnit multi oameni norocosi la viata mea. Si-au facut casa cat ai zice "peste". Inca ma gandesc care dintre ei l-au prins pe acel peste auriu sau care au gasit o lampa veche cu spiritul lui Aladin in ea. Cat ghinion pe mine! De altfel, imi este greu  sa ma gandesc, cu toata nepriceperea mea, cum de unii au fost atat de norocosi sa castige la Loto sau sa fi lucrat lejer pe un salariu de milioane, de si-au putut permite o casa ca in povesti.


Ca sa-mi pot permite propria casa eu a trebuit sa fac niste compromisuri: sa renunt la operatiile estetice pentru care strang bani de cativa ani, sa micsorez numarul de iesiri in oras si sa elimin sindromul cumparaturilor online, poate chiar si un "mic" imprumut. Dar in cele din urma am reusit sa strang un minim necesar, zic eu. Incertitudinea ma apasa si acum.
Se stie: materialele de constructie sunt scumpe si fara o persoana de incredere (un profesionist adevarat- cam greu de gasit) nu prea stii ce e mai potrivit pentru un rezultat de exceptie.
Bineinteles, nu ma gandesc sa-mi fac o casa din chirpici ca in 1950 (stai linistit, aia e alta filozofie), dar ma apasa orientarea instabila catre materiale pentru structura si fundatie la un pret accesibil, dar si de calitate. Orice constructie ai face, cred ca ele sunt baza.
Mi-ar placea sa gasesc niste materialele potrivite la un pret bun, poate chiar sub bugetul stabilit initial, iar restul sumei sa o investesc in instalatii electrice de calitate, pentru necesarul de amenajari interioare sau pe tencuieli decorative, destul de scumpe si ele, de obicei.


Asta-vara unchiul s-a apucat de casa, singur. Am sperat ca pot invata de acolo cate ceva, dar nici pomeneala! Mintea mea e mai alba ca reactia mea dupa ce aflu notele de la examene. Plus ca am auzit pe unii, pe altii, ca X nu ar fi construit bine, ca unele materiale nu ar fi de caliate, ca unii vanzatori i-au "tepuit" la bani, etc. Un haos!
Eu zic sa traiasca "Sfantul Internet", pe cuvant de gospodina, ca din alta parte n-as sti sa ma documentez, ce sa aleg si de unde, mai ales in domeniul asta. E multa informatie ce trebuie asimilata intr-un timp scurt, mult stres si un buget destul de limitat.

Si totusi, cu zero cunostinte in domeniu, cum as putea sa-mi ridic o casa?
Am dat un "search" peste "search". Ei na... mai multe. In felul asta am gasit un magazin online care are tot felul de materiale pentru constructii si care mi s-a parut mai inovator: Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro . Pe cuvant de cercetas, ca la intors pe dos Pamantul, pardon, Internetul, is cea mai priceputa! Stai sa-ti zic!

Stii ca in pretul final pe care noi il dam la un depozit/magazin/hypermarket inta si taxele alea suplimentare cum ar fi drumul de la producator la depozitul magazinului, comisionul magazinului, plata angajatilor, a transportului, etc.? Stii, nu? Si eu! Abia ce am aflat!


La final, noi astia nepriceputii pe domeniul in care facem cumparaturi, riscam sa investim bani intr-o reclama fara sens, in numele marcii sau pe laudele unor persoane care fac orice sa scape de produsele de proasta calitate, ce stau pe rafturi muuult si bine, si de care, bineinteles, aia ceva mai priceputi nu s-ar atinge in veci. La final, costul de achizitie e de trei ori valoarea reala a produsului sau mai mult, fata de pretul producatorului.
Intocmai asta e primul lucru care mi-a atras atentia la Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro . Ei iau marfa de la producator iar in pretul final intra un adaos de doar 10%, nu de circa 30% precum in cazul mentionat anterior. Plus ca, pe masura ce cumperi tot mai mult materiale, costul final se poate reduce cu pana la 15-30% decat in cazul magazinelor obisnuite cu pret fix pe produs. Asta m-ar putea ajuta pe mine sa-mi fac casa mult visata, poate chiar mai frumoasa decat am anticipat.
Pun pariu ca acum ai dat fuga sa vezi despre ce e vorba... Nici pe tine nu te mai dor picioarele, nu? Pai nu, caci nu e nevoie sa alergi pe la zeci de depozite ca sa vezi unde e mai ieftin si mai bun.

Dar unde sunt preturile? Pretul depinde de cererea si necesitatile fiecaruia, asta inseamna ca e personalizat in functie de fiecare achizitie. De aceea nu exista un pret pentru fiecare produs in parte. Bingo! In schimb, site-ul are numerosi consultanti pe care ii pune la dispozitie fiecarui client in parte, ce negociaza pretul direct cu producatorii, in functie de cantitatea solicitata de materiale. Cumperi mai mult, platesti mai putin!


Un mare plus mi se pare si faptul ca marfa are traseul strict producator-client, evitandu-se acele taxe de care iti spuneam la inceput si implicit, alte zeci de probleme ce pot aparea pe parcurs. Sa-ti dau si un exemplu concret. La multe comenzi din diferite magazine online mi s-a intamplat sa astept zile/saptamani in sir, pana cand, m-am gandit sa contactez operatorii si sa-i intreb de ce comanda mea
nu a plecat la drum. Multi imi raspundeau ca nu au marfa, ca abia ce au comandat un alt stoc si ca dureaza circa doua saptamani sa ajunga la depozitul lor, apoi vreo cateva zile sa gestioneze stocul si sa-mi pregateasca comanda si abia dupa minim alte 30 zile (daca nu se pierde pe drum) sa ajunga la mine. Bla, bla...

Ca prin urmare, cu banii dati si marfa la client pe la pastele cailor. Iar procedura se poate repeta daca respectiva comanda nu ajunge, produsele nu coincid sau sunt defecte. Este evident ca odata ce ai inceput/planuiesti constructia unei case, materialele trebuie sa ajunga cat mai repede posibil si fara incidente neplacute.

In cazul Vindem-Ieftin este un singur furnizor in legatura directa cu producatorii, comanda este preluata si procesata imediat, iar produsele merg de la producator la client, evitandu-se timpii mari de asteptare, conditiile nefavorabile de depozitare si transport indelungat/necorespunzator. Mi se pare un super avantaj: parca suna mai profi, mai usor si mai relaxant pentru un proiect de o asemenea importanta.


Daca ma gandesc bine si alegerea materialelor e groaznic de dificila pentru a creea structura de rezistenta. O aspirina, te rog!
Teoretic si practic e dovedit ca apa si uleiul nu se "imperecheaza" niciodata. Ca prin urmare, stau si ma gandesc ca nici materialul pentru fundatie, pentru casa, izolatia, instalatiile, acoperisul si tot restul de elemente, nu pot fi alese la un joc de carti, dupa forma, nuanta, samd. Trebuie musai un cunoscator de principii fundamentale, ca schita sa prinda viata, iar constructia finala sa fie rezistenta, durabila si sa-mi asigure confortul dorit.
Fiind atat de profesionisti pe cat se spune despre Vindem-Ieftin, ma gandesc ca as putea gasi cele mai bune solutii in prezenta unui ghid propriu, care-mi poate pune la dispozitie o serie variata de solutii pentru ca proiectul de casa noua sa fie pus in aplicare cat mai eficient. Iarasi, in opinia mea, se castiga timp si bani. Au si recenzii video in caz ca nu te-ai decis pana acum daca ti se potriveste.

Deeeci... Eu visez la o cabana sofisticata, undeva in mijlocul pustietatii, dar pustiul sa fie totusi aproape de oras, in caz de urgente, sa fie mare si cu multe scari, dar sa nu fac febra musculara incercand sa gasesc bucataria sau baia. Vreau o constructie in stil clasic, dar sa nu-i lipseasca elemente precum piatra si lemnul, sa aiba semineu, dar sa nu ma trezesc cu Mos Craciun pe horn si cel mai important, sa o pot decora cu blanuri, dar sa nu-mi bata vulpea la geam.

Oare are noima macar o boaba din ce-mi doresc eu? Trecand peste al meu umor negru, tu cum te pregatesti pentru constructia unei case? De unde iti achizitionezi materialele de constructie?


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2018.

Comentarii

Postări populare