Dureri menstruale sau infecții urinare? Iată remediile naturale!

Dureri menstruale sau infecții urinare? Shecure este cheia invincibilității problemelor urogenitale femeiești.
Am vorbit de nenumărate ori de afecțiuni generale la care este predispus corpul uman și cum le putem combate cu remedii naturale. Am vorbit și despre prostată, o afecțiune des întâlnită în cadrul bărbaților de peste 40 ani.
Dar în centrul familiei tradiționale se află și femeia, predispusă la unele afecțiuni specifice ale sistemului genital.
Noua campanie Brander&Ayurmed mi-a oferit oportunitatea de a testa două suplimente pentru sănătatea noastră, a femeilor.
Le-am pus în teste timp de circa o săptămână, până în prezent, fiind în același timp și "săptămâna magică" pentru mine, săptămâna dinaintea menstruației.
Să le luăm pe rând!

Shecure tablete - Reechilibrant hormonal

Atunci când se produc dereglări hormonale corpul nostru trece prin niste episoade de tulburare fizică și psihică. Puteți observa instalarea unei menstruații neregulate, însosite de irascibilitate, depresie, uneori chiar și o stare generală de oboseală.Tot dereglările hormonale sunt cele pot favoriza apariția infecțiilor tractului urinar, duc la apariția acneei, a transpirației excesive datorate stresului și accentuează disconfortul în perioada menstruală. Totodată dereglările hormonale pot duce la infertilitate.


Acest supliment alimentar, Shecure tablete, ne vine în ajutor pentru reglarea problemelor hormonale. Disponibil atât în varianta de 50 tablete, cât și de 100, suplimentul 100% natural din plante indiene acționează la nivel celular, reducând toate aceste aspecte negative.
Am remarcat la nivelul pielii o îmbunătățire din punct de vedere al transpirației, care s-a redus în intensitate și asupra coșurilor, care au început să se vindece frumos și repede, deși perioada pre-menstruală este cea în care ele apar în mod înfloritor.

Shecure sirop - protector al funcțiilor urogenitale

Adjuvant în cazul acestor afecțiuni este și siropul Shecure, realizat după un concept similar, dar care reduce cu precădere simptomele din perioada pre-menstruală, în timpul acesteia sau la menstruație.
Cistita sau răceala la ovare este cea mai des întâlnită afecțiune la femei, cu care mă confrunt și eu. Netratată la timp și corespunzător, aceasta nu doar că duce la infertilitate, însă cauzează acele deranjamente specifice. În cazul meu, perioada pre-menstruală își face resimțită prezența prin stări de greață, letargie, dureri în zona abdominală care se accentuează odată cu apropierea perioadei. În prima zi am dureri infernale și scurgeri abundente care pot duce la hemoragie. Totodată, cistita duce la apariția unor chisturi, motiv pentru care este un subiect ce trebuie tratat cu maxim de responsabilitate. În cazul surorii mele, cea care a depistat această afecțiune mult prea târziu, cistita i-a provocat dezvoltarea unui chist de 2 kg care a necesitat operație. Iată, așadar, cât de important este să ne prezentăm la medicul de specialitate frecvent, fără rușine.


De la Ayurmed am încercat siropul pentru ficat, cel pentru sistemul respirator și în cele din urmă acesta. Dintre cele 3, Shecure este cel cu aroma cea mai plăcută, gustul din plante resimțindu-se mai plăcut și datorită zahărului din compoziție.
Am remarcat de-a lungul perioadei de testare că durerile dinaintea perioadei menstruale s-au redus spre 0. Nu mă mai doare spatele și burta, am o digestie mai bună, nu mă mai dor sânii și mă simt mai stabilă din punct de vedere psihic.
Utiilizând cele două suplimente am remarcat cum corpul meu este străbătut și de o doză mare de energie, motiv pentru care nu aș recomanda administrarea acestuia după ora 18.

  • Cum poți preveni afecțiunile uro-genitale prin remedii naturale

Pentru a preveni instalarea acestor afecțiuni sau cu scopul de a preveni agravarea acestora, poți parcurge câțiva pași esențiali și poți apela în același timp la remedii naturale.
Îți recomand ca în anotimpul rece să eviți îmbrăcămintea inadecvată care expune spatele și aparatul urogenital la frig. Apelează la pantaloni cu talie înaltă, bluze sau pulovere mai lungi care să protejeze d frig. Evită să te așezi pe locurile reci (ciment, podele, etc.) și nu uita de șosete și papuci de casă. Niciodată nu umbla desculță! Frigul accentuează și duce la apariția durerilor menstruale, respectiv a cistitei.
În cazul durerilor menstruale, apelează cu încredere la o sticlă cu apă caldă/fierbinte, pe care să o așezi pe burtă, în vederea diminuării acestora.
Apelează la un medic ginecolog frecvent pentru un consult. Nu este o rușine și previne instalarea unei afecțiuni grave sau agravarea celor existente. Nu trebuie să aștepți până în ultimul moment!
Consumă multe lichide, multă apă, pentru a hidrata corpul și a-ți menține energia. Și activitățile fizice precum alergatul sau înnotul ajută la creșterea capacității de diminuare a durerilor menstruale. Consumă mai mult alimente în stare naturală, specifice sezonului, precum fructe și legume (pește, avocado, ovăz, etc.).
Și viciile au un rol foarte important pentru fiecare afecțiune. Reducându-le sau eliminându-le, organismul va câștiga mai multe resurse.
În cazul durerilor, poți apela la ceaiuri de coada-șoricelului, busuioc sau scorțișoară.

Sau, dacă dorești să acționezi mai profund și coincis, poți apela la cele două suplimente alimentare, Shecure tablete și Shecure sirop, care sprijină organismul feminin să se adapteze cu ușurință la schimbările lunare și sunt un remediu excelent pentru atenuarea/vindecarea neplăcerilor asociate menstruației și a afecțiunilor de natură hormonală.

Comentarii

Postări populare