Ce tipuri de cercei sunt la moda in acest sezon 

by - miercuri, martie 20, 2019

Trendurile in materie de bijuterii se schimba de la an la an, la fel ca la haine, incaltaminte sau genti. Pentru ca sunt o mare iubitoare de cercei, si anul acesta, ca si in anii precedenti, m-am interesat ce fel de cercei sunt la moda in acest sezon. Am fost mereu de parere ca perechea de cercei potrivita este elementul perfect pentru a transforma complet chiar si cea mai banala tinuta. Magazinul care imi ofera mereu ultimele noutati in materie de cercei si bijuterii este cel al Ioanei Preda. Aici gasesc cei mai frumosi cercei argint, ce se incadreaza atat in tendinte, dar si in preferintele mele. Anul acesta, Ioana Preda propune cerceii rose gold, cerceii mici cu surub, pe cei cu pietre sau mixmatch. Am ales cateva perechi pe care nu pot sa nu le am in caseta mea cu bijuterii.

M-am indragostit la prima vedere de o preche de cercei din argint cu pietre Blue Stars. Fac parte din colectia noua si au un design mai deosebit. Sunt confectionati din argint 925, placat cu rodiu negru. Cerceii sunt de tip creola, insa se pliaza perfect pe lobul urechii. In cercei sunt incrustate zirconii bleu care iti iau ochii. Aceasta este perechea de cercei pe care o pot folosi la orice tinuta, indiferent ca merg la plimbare, in oras sau la job. In plus, se regaseste in tendintele noului an.


O alta pereche de cercei, pe care nici nu ma gandeam sa nu o achizitionez, este modelul Rose Millie. Acestia sunt niste cercei foarte moderni, insa eleganti si foarte, foarte romantici prin design-ul lor deosebit. Sunt realizati din argint de 925, placat cu aur roz, ce se prind pe lobul urechii. Acestia sunt cerceii pe care I-am ales pentru tinutele de zi si pentru birou, deoarece sunt foarte discreti.


Urmatoarele achizitii pe care mi le doresc de pe site-ul Ioana Preda sunt cerceii din argint Adele. Usori, stralucitori si extrem de versatili, acestia sunt cercei tip creola cu pietre multicolore, pe care abia astept sa-I port la iesirile cu prietenii.



Tu ce cercei ai alege?

You May Also Like

0 comments