Mi-am cumparat un smartphone dintr-un amanet

by - sâmbătă, iulie 20, 2019

Multi spun despre influenceri ca dau pe afara de bani si ca-si pot permite tot ce vor, asta daca nu le primesc gratis. Ca si influencer de tehnologie ai sanse intr-adevar sa primesti diferite dispozitive in teste, pe care le poti si pastra in cele din urma. Insa putini sunt cei care beneficiaza de o asemenea oportunitate.
Insa eu am fost nevoita de fiecare data sa investesc propriile economii in toate achizitiile pe care le-am facut de-a lungul timpului, insemnand telefoane laptop, tableta, etc.

Imi amintesc si acum ca primul meu smartphone a fost un Samsung, nu mai tin minte exact marca, dar oricum, un smarphone mic - primul meu smartphone, din primul meu salariu si primul telefon achizitionat de la amanet unirii. Aveam practic un salariu de rasul-plansului si eram si la inceput de blogging. Era perioada in care telefoanele isi luau avant si lume devenea tot mai obsedata de ele.
Cu salariul acela mic nu mi-am permis mai mult, nici macar sa ma ridic la nivelul acela al pietei. Dar nu regret nicio secunda alegerea facuta.

E drept ca am dat tot salarul si mai apoi ma uitam in portofelul gol, cu un ochi razand, cu unul plangand. Cert este ca am fost foarte fericita de noua mea achizitie care functiona impecabil, facea poze frumoase si avea si o baterie puternica. Spre mirarea mea, poate chiar si a voastra, acel telefon exista si in prezent. Functioneaza usor mai lent, dar bateria rezista la fel de mult, iar operarea este la fel de facila ca si odinioara, inclusiv dupa ultimul uptade de soft. De aceea recomand tuturor celor care nu-si permit o achizitie noua sa mearga la amanet non stop unirii. Puteti gasi aici zeci de dispozitive care au de zeci de ori un pret mai bun decat o achizitie noua, de ultima ora.

Eu am fost interesata ca telefonul meu sa-mi satisfaca preferintele si s-a dovedit a fi perfect la vremea aceea. Cu timpul mi-am achizitionat alte telefoane chiar si noi-noute, dar am remarcat ca indiferent de cat de nou este un dispozitiv, din anumite privinte, tot nu se ridica la calitatea celor din acest amanet electronice unirii.
Asa ca nu-ti incerca norocul cu un dispozitiv nou pe care nu-l cunosti, ci testeaza o serie impecabila si cu mult mai accesibila.

You May Also Like

1 comments

  1. Si eu fac astfel de cumparaturi! Vad oamenii din jur ca au "standarde" de nou si ultimul racnet, ca mai apoi sa se planga ca nu au bani pentru diferite experiente. Eu nu sunt asa, incerc sa scot un ban de oriunde, hainele mi le iau de la sh.. si nu mi-e rusine. Stiti de ce? Pentru ca de restul banilor calatoresc! Mi-am propus sa cotrobai toata Romania! Am avut o mare supriza sa descopar ca mica noastra tara este plina de destinatii turistice care iti taie rasuflarea! Odata cu decizia asta am dat peste un site https://www.romanian-journeys.com/ .De aici ma inspir pentru noi destinatii :D

    RăspundețiȘtergere