Idei cadouri de Crăciun pentru el, la prețuri avantajoase

Luminițele s-au aprins pe străzi iar magazinele încep aprovizionarea cu cozonaci, clementine și tot felul de decorațiuni. Se simte mirosul sărbătorilor în aer, iar gândul la cadourile perfecte pentru cei dragi zboară de îndată.
În ultimele luni am apelat pentru cadouri la Notino, iar în ceea ce privește lista de cadouri pentru Crăciun, o am pregătită de două săptămâni și câteva dintre lucruri au fost bifate în luna anterioară și altele vor urma în cea actuală.


M-am orientat în mod special să găsesc cele mai bune idei de cadouri pentru bărbați, motivul fiind o aniversare în familie (adică aniversarea prietenului meu, de Sfântul Andrei). Și zâmbetul său la primirea cadoului mi-a arătat că am făcut cele mai bune selecții, pe care le voi împărtăși și cu voi, în speranța că vă voi veni în ajutor.

Idei de cadouri pentru bărbați, în oferte speciale.

El și-a dorit foarte mult un parfum nou pentru că, în colecția lui au mai rămas foarte puține. 
M-am tot învârtit pe la categoriile de parfumuri unde am găsit o sumedenie de posibilități, de la parfumuri de nișă, la cele de marcă, care mai de care în oferte mai bune. 


În cele din urmă am optat pentru un parfum fresh, pentru că eram aproape sigură că nu voi da greș cu acesta. Lui îi plac astfel de parfumuri fine, așa că parfumul Eau de Fraîce de la Versace. Inițial m-am gândit să apelez la serviciul de gravură pe produse și să-i imprimez parfumul cu numele său, dar ulterior mi-am zis să păstrez acest atuu pentru cadourile viitoare, de sărbători sau de ziua de naștere. Să știți că serviciul de gravare se poate oferi doar la anumite produse selectate și are un cost extrem de mic. Și prin intermediul său cu siguranță veți reuși să faceți un cadou unic și personal.


De asemenea, la Notino se oferă și ambalare cadou, tot pentru un cost modest, prin intermediul căreia puteți ambala fiecare produs din comandă sau mai multe, astfel încât ele să fie frumos împachetare și gata de dăruit celor dragi.

Și sărbătorile de iarnă mi se par momentul oportun să apelați la aceste servicii pentru a oferi bărbaților din viața voastră cadouri memorabile. 
În această perioadă au din nou oferte speciale la parfumuri și oferă o serie de cadouri extra în funcție de specificul comenzii.

Parte a cadoului său a fost și cel mai utilizat gel de berberit, Gillette Sensitive, pe care recunosc că-l mai folosesc și eu din când în când.


Și pentru a veni cu un pas mai aproape de sărbători, ultima alegere a fost un nou gel de duș Dermacol cu aroma specială de măr și scorțișoară. Are un parfum formidabil, gurmand și delicios, lasă pielea catifelată și ușor parfumată. 

Voi ce cadouri veți dărui partenerilor voștri de Sărbători?

Comentarii

  1. Moș Nicolae este mai sărăcuț ,am luat pentru fetițe jucării și dulciuri,pentru noi ăștia mai mari rămânem pentru moș Crăciun să primim ceva ,el este mai bogat și poate se gândește și la noi ăștia mai mari .Aș mai vrea și eu ceva de pe @notino_ro să-mi mai iau ceva ,dar mai aproape de Crăciun .Mulțumim pentru aceste recomandări foarte bune !🤗😘❤

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare