Cum să te "împaci" cu banca fără instanțe de judecată? Apelează la CSALB!
Îmi amintesc de cele întâmplate în primăvara lui 2017. Am ales să plecăm cu Erasmus și una dintre cele mai mari griji ale noastre era cazarea. Am fost tare fericiți când am găsit ceva ce părea a fi colțul nostru de retragere pentru câteva luni.
Am vorbit cu proprietarul și am semnat niște foi, ca un fel de contract. Am lăsat și un mic acont de "încredere" de 200 euro. Nu închiriasem nimic niciodată, cu atât mai puțin într-o țară străină, așa că ne-am conformat cerințelor.
Am stabilit câteva zile mai târziu să ne luăm camera în primire și... surpriză! La casă nu ne aștepta nimeni, așa cum am vorbit inițial. Cu greu ne-au deschis ceilalți chiriași și am aflat că locul nostru era deja închiriat. Peste o oră-două ajunsese și fratele partener al celui de la care închiriasem camera. Nu era nicicum de acord cu cele discutate inițial, cu acel contract etc.
În cele din urmă am ajuns la un consens ca dânsul să ne găsească alt loc și să recupereze banii deja dați la fratele său. S-a dat la "fund" când a văzut că nu-i poate recupera, așa că ne-a pus treaba în cârcă. Am acționat ca atare și ne-am dus la Poliție unde, din păcate, fiind firmă privată, nu au putut lua nicio măsură, conform normelor de acolo. Ne-a povestit domnul polițist de o situație similară pe care a pățit-o cu banca , îndrumându-ne astfel către un avocat care să aplaneze conflictul contracost, bineînțeles, fie în instanță. Însă, costurile erau mult prea mari, iar în cazul unui proces ar fi trebuit să așteptăm chiar și până la 2-3 ani.
Sper ca experiența noastră să vă responsabilizeze și să vă ajute în cazul în care vă confruntați cu diferite probleme de statut fizic sau juridic, cu banca. Din păcate mulți dintre noi trec prin situația nefericită a unui împrumut sau a unor servicii bancare care, dintr-un motiv sau altul, decurg prost. Unii acționează din pură disperare și omit analiza detaliată a documentelor semnate, alții nu știu să le analizeze și nu văd clauzele stânjenitoare sau acele mici implicații financiare care contează mai mult decât valoarea dobânzilor mici, ce sunt puse la vedere, cu litere și cifre mari, ca să atragă atenția și clienții.
Partea bună e că, dacă aveți probleme cu banca, o tranzacție care a mers sau decurge prost, un contract semnalat "neadecvat" sau diferite alte probleme în acest context, le puteți rezolva GRATUIT prin CSALB.
CSALB - Soluția gratuită de rezolvare a litigiilor financiar-bancare
CSALB sau Centrul de soluționare al litigiilor în domeniul bancar deține o echipă de specialiști acreditați, cu peste 10 ani experiență în domeniu, care vă pot veni în ajutor și să vă ofere liniștea morală și financiară de care aveți nevoie într-un astfel de context. Practic, specialistul sau conciliatorul (după cum este denumit în termeni de specialitate), îți va asculta problema cu care te confrunți și se va stabili o soluție adecvată. Se va adresa băncii în vederea unei concilieri, a unei discuții amiabile prin intermediul căruia să ajungeți la un consens și la o soluție adecvată pentru ambele părți. Darea în judecată este un proces de durată care impune costuri financiare foarte mari. Un proces de o asemenea anvergură poate dura ani în șir, producând disconfort pentru ambele părți. Conciliatorii CSALB sunt foarte experimentați și vor ști cum să abordeze problema cu tactică și calm, ajungând în mod cert la o soluție rapidă și oportună, în mod GRATUIT pentru consumatori.
În cazul în care banca nu este de acord cu soluția propusă, se poate apela la impunerea acesteia. Este un procedeu similar cu darea în judecată însă timpii sunt de asemenea mai reduși, de la câțiva ani, la cel mult 90 zile.
Cele mai multe situații s-au rezolvat încă de la bun început, prin conciliere, dovadă a profesionalismului și a succesului fiind impresiile clienților care au apelat deja la serviciile lor și care se pot regăsi în categoria Testimoniale.
Serviciile CSALB sunt disponibile atât pentru persoane fizice, cât și pentru cele juridice. Solicitarea acestora se face simplu și rapid, completând furmularele existente pe site. Puteți fi îndrumați și prin contact telefonic, prin email sau printr-o discuție la sediul acestora.
Pentru ce probleme economico-bancare te poți adresa la CSALB:
- În cazul în care nu-ți mai poți plăti ratele la timp, pentru a schimba termenele de plată.
- În cazul în care ai probleme financiare, iar dobânzile și comisioanele sunt mult prea mari, pentru a reduce sau elimina prezența acestora.
- Atunci când pentru întârzierile de plată banca solicită taxe extra pe care nu ți le permiți.
- Când banca prevede creșterea ratelor în valută pe fondul creșterii monedelor internaționale.
- Când banca a transmis cazul tău la recuperatori, alături de o serie de taxe și dobânzi extra, pe care poți evita să le plătești în acest mod.
- Când vrei să eviți instanțele de judecată, timpul îndelungat de soluționare a problemelor în instanță și costurile extinse sau când nu îți permiți acest lucru.
- Când sesizezi nereguli prezente în documentația legală etc.
În concluzie, data viitoare când te confrunți cu probleme de acest gen, nu uita că CSALB te poate ajuta să-ți rezolvi probleme, simplu și rapid, comod și fără costuri.
Mulțumim pentru informații draga mea,nu știam de acest CSALB ,dar mai bine este că nu mă confrunt cu asemenea probleme deocamdată ,pe viitor nu se știe ce-o să fie .
RăspundețiȘtergereMulțumim pentru informații și sfaturi.
RăspundețiȘtergere