Notino a lansat drogheria online. Iată ce produse găsești aici.

by - joi, aprilie 02, 2020

Pe fondul pandemiei actuale, cei de la Notino au venit în întâmpinarea noastră cu un portofoliu de produse mai diversificat în drogheria online.


  • Ce înseamnă acest lucru

Înseamnă că de acum încolo, pe lângă produsele consacrate care existau deja în portofoliul lor, cosmetice și parfumuri originale, veți găsi și o serie de produse renumite pentru igiena personală, ten, mâini și corp, respectiv igienă dentară, acele produse care rămân atât de necesare pentru confortul și sănătatea noastră. Le puteți comanda ca și până acum, din confortul casei proprii și la cele mai accesibile prețuri. Țineți cont că livrarea în această perioadă durează ceva mai mult, datorită serviciilor de curierat suprasolicitate. În plus, săptămâna aceasta le puteți comanda cu livrare gratuită prin curier, la domiciliu, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji nici de costurile de transport și nici nu sunteți nevoiți să stați la coadă în magazinele fizice sau să vă predispuneți riscului de a nu găsi produsele necesare.

Produse pentru igiena personală de la Notino

Am achiziționat de-a lungul timpului numeroase produse pentru igiena mea și a familiei mele.
De exemplu, printre primele comenzi de anul trecut am apelat la populara periuță de dinți electrică. Peria achiziționată de mine este după cum bine puteți observa, din gama Oral B, în colaborare cu brandul popular de electronice pentru îngrijirea corpului.


Comparativ cu alte vremuri a avut un preț foarte bun și găsiți mai multe versiuni de perii electrice populare la Notino, inclusiv pentru copii, dar și accesorii de schimb. Totodată, cei de la Notino au și o ofertă specială în această perioadă la astfel de perii - la achiziția oricărei perii Oral B Genius și Genius X primiți cadou și rezerve de schimb. De asemenea, la achiziția oricărei perii electrice primiți și o pastă de dinți. Pentru a beneficia de oricare dintre aceste oferte accesați categoria Cadouri și oferte speciale.

Eu încă nu am folosit-o, așa că nu vă pot oferi detalii precise despre eficiența ei, dar are foarte multe recenzii pozitive. Ma înțeles din căutările mele că e recomandat ca dantura să fie perfectă pentru a nu cauza disconfort, capitol la care nu mă încadrez deloc. Totodată, medicul stomatolog mi-a adus la cunoștință că o perie electrică de dinți eficientă are costuri ridicate, de ordinul sutelor de lei. E recomandat să aveți în vedere și acest lucru pentru a dobândi maxim de eficiență.

La capitolul produse pentru igiena dentară eu folosesc pasta de dinți Aquafresh Triple Action mild&minty, care îmi place foarte mult. Curăță dinții foarte bine, eliminând depunerile și lasă o respirație fresh, de durată. Îmi place că mentolul din compoziție nu e foarte intens, astfel că nu oferă acea senzație neplăcută de arsură, ca în cazul altor paște de dinți.


Prietenul meu a încercat și pasta de dinți Parodontax, la recomandarea unui prieten care se confruntă des cu sângerări gingivale. Formula este ușor diferită față de alte paste de dinți, cu o textură "făinoasă", dar e foarte eficientă pentru dinți sensibili și gingii cu probleme. 

La capitolul igienă corporală am alte două recomandări de produse. Prima o reprezintă gelurile de duș Dermacol, despre care v-am vorbit și cu alte ocazii. Îmi plac tare mult gelurile lor de duș pentru că lasă pielea catifelată, curăță foarte bine și au arome foarte inedite.


Și o altă descoperire relativ recentă este gelul de duș de la Dove, un gel de duș fără parabeni sau sulfați. Are un parfum spectaculos, o combinație fresh, dulce, florală și fructată în același timp. Am ales varianta mică, dar cu siguranță o să achiziționez și varianta mare.


În ceea ce privește capitolul cosmetice și parfumuri, la Notino s-au lansat numeroase parfumuri noi extrem de tentante.
După ce l-am cadorisit pe prietenul meu cu parfumul Armâni Stronger With You s-a lansat și versiunea Stronger With You Freeze. Am fost plăcut impresionată de persistența lui și de esențele deosebite, așa că noua versiune este pe lista mea de dorințe. Voi l-ați încercat? Cum este?

Ce produse mai aveți pe listă de cumpărături în această perioadă? 

You May Also Like

0 comments