Produse de îngrijire esentiale în trusa mamei și a copilului

by - vineri, octombrie 22, 2021

 Chiar de pe vremea când eram un mic bebeluș, pielea mea își făcea propriile sale selecții. Tindem deseori să spunem că, bebelușii, sunt prea mici să poată alege sau să poată discerne binele de rău. Nimic mai fals, după cum ne pot arăta studiile medicale și științifice, în care eu cred cu tărie. 


Mult timp m-am întrebat cum e posibil ca eu să fiu atât de sensibilă spre deosebire de cei din jur, de-o seamă. Dar, zilele noastre, par să fie cu mult peste întrebările și așteptările mele unde, tot mai mulți copii se nasc cu sensibilități, printre cele mai întâlnite afecțiuni de care suferă aceștia fiind și dermatita atopică. Desigur, pielea unui bebeluș este în general sensibilă, așa cum s-a păstrat și pielea mea de peste 25 ani încoace. Iar rutina de îngrijire a bebelușilor și a copiilor de ansamblu, trebuie să fie tot mai atentă. Avantajul nostru este că, astăzi, sunt mult mai multe produse disponibile pe piață, care ne pot ajuta să menținem problemele de piele sub control și iată, inclusiv produse care pot fi folosite de mama și copilul ei.


La Roche-Posay - din grijă pentru pielea mamei și a bebelușului ei

În momentele cele mai dificile, dermatocosmeticele mi-au întins o mână de ajutor, așa cum o face de ani de zile La Roche Posay, din dragoste pentru fiecare mămică și copiii acesteia.


Gamele Cicaplast și Lipikar sunt printre cele mai populare game ale brandului la acest moment și nu e de mirare de ce. Produsele nu conțin parfum sau alcool și sunt extrem de blânde cu pielea bebelușului (și nu numai), oferind o hidratare intensă și soluția prin care pot fi ținute sub control sau vindecate diferite probleme ale pielii, printre care iritațiile sau dermatita atopică.

De exemplu, gelul de duș cremos Lipikar Syndet AP+ are o formulă testată dermatologic, perfectă pentru igiena bebelușilor, încă din prima zi a vieții lor. Eu îl folosesc cu plăcere în caz de iritații de piele, epilat sau prurit, fiind compatibil inclusiv cu zona intimă. Desigur, el poate fi utilizat și zilnic, pentru a asigura o curățare delicată a pielii sensibile, uscate și/sau deshidratate, asigurând o calmare eficientă încă de la prima utilizare. 


Deseori apelez inclusiv la balsamul din aceeași gamă, Lipikar Baume Ap+M, pe care-l folosesc drept adjuvant în aceleași situații și, în ultima vreme, inclusiv pe post de cremă hidratantă pentru tenul meu sensibil și acneic. Aceast balsam are o textură cremoasă, densă, dar care intră destul de repede în piele fără a lăsa o textură grasă, încărcată. Iar alături de rutină mea de îngrijire de zi cu zi, tenul meu se simte catifelat precum pielea bebelușului, dar beneficiază și de un ajutor pentru hidratare și calmarea acneei. Desigur, un alt produs popular și perfect pentru mine și voi, mămicile care mă urmăriți, cât și pentru piticii voștri proaspăt aduși pe lume (și nu numai) este și Cicaplast Baume. Crema aceasta are proprietăți cicatrizante, regenerante, fiind un ajutor ideal în numeroase situații. 


Și n-aș putea uita și de stick-ul sau creionul SOS  Lipikar Stick AP+ ce se va transforma într-un prieten de nădejde împotriva mâncărimii și a iritațiilor, atunci când se instalează bolile de copilărie, când apar diferite alte eczeme sau pur și simplu când vă confruntați cu senzații de alergie la diferite produse și țesături, fie la contact cu insectele. 



Iată de ce La Roche Posay este o soluție pentru întreaga familie, pe care s-o aveți în vedere atunci când realizați bagajul pentru maternitate, dar și ulterior, la nevoie. Cine nu-și dorește o rutină multifuncțională, ideală pentru pielea fiecărui membru în parte, dar formulată astfel încât să se poată bucura de ea și cei mici, și cei mari? Puteți face economii în bagaj, evitând risipa și alegând produse cu adevărat eficiente, recomandate de către medicii dermatologi. 

Care sunt produsele voastre preferate La Roche Posay?



You May Also Like

2 comments