Rutina de skincare și beauty din America, de la Emk Beverly Hills

***For english use the left side bar to translate.

Întotdeauna am fost fascinată de America, chiar dacă n-am reușit să ajung acolo niciodată. Iar interesul meu față capitolul cosmetică sau produse de îngrijire a tenului nu e mai prejos. Cu atât mai mult când, în America apar cele mai tari invenții și formule, multe pe care cel mai probabil noi nu v-om ajunge să le cunoaștem niciodată în practică (sau poate pe vremea când om avea părul cărunt în mod natural).


Deseori am fost extrem de încântată de produsele pe care mi le aducea o bună prietenă ce a avut ocazia de a tranzita frumosul stat. Iar în ultimă cu câteva luni, mai precis, aproximativ în septembrie-octombrie, am avut bucuria de a fi cadorisită cu un kit complet venit direct din State, prin FeedEx, destinat în ansamblu tenului problematic, de la un brand pe care îl urmăream de ceva vreme - EMK Beverly Hills.

Și consider pe această cale că este timpul să vă spun și părerea mea vizavi de cele 6 produse. 

Rutina pentru piele problematică de la EMK Beverly Hills 

  • Crema de curățare Aurora


Dacă ar fi să aleg o singură loțiune de curățare intens hidratantă, cu siguranță aceea ar fi cea de la EMK. În general, loțiunile de curățare pentru tenul problematic usucă pielea datorită conținutului de ingrediente active. De la aceasta însă, nu văd un impact major în ceea ce privește imperfecțiunile (chiar dacă conține puțin acid salicilic), însă nu permite dezvoltarea altora noi. Asta pentru că conține extract de placentă din plante (după cum spun ei), alături de acid hialuronic și peptide. Este un gel de curățare extrem de delicat care face într-adevăr ceea ce promite - lasă pielea foarte moale și suplă chiar dacă eu caut în general geluri și loțiuni de curățare care nu-mi oferă nici prea multă hidratare, nici deloc, aceasta o utilizez cu precădere atunci când tenul meu are zile mai proaste și se deshidratează. Mi se pare o opțiune excelentă de zi cu zi în special pentru persoanele cu ten uscat sau pentru cei care vor/au nevoie de o soluție intens hidratantă (ideală de exemplu, în cazul unei rutine cu tratamente puternice - acizi). Totodată, această cremă de curățare poate fi utilizată inclusiv pentru demachiere, fiind un produs multifuncțional.
  • Tonicul pentru ten EMK Bloom


Și acest tonic a fost gândit să elimine mai multe probleme dintr-un singur gest. De exemplu, el poate fi utilizat atât pentru îndepărtarea impurităților zilnice, cât și pentru a creea o bază excelentă la aplicarea produselor de skincare, contribuind la buna absorbție la nivelul lor. Formula conține de asemenea o serie de extracte din plante (placentă din agave, extract de ciuperci, acid hialuronic si extract de rădăcină din ginseg). Nu este prevăzut cu parfum sau alcool iar la aplicare simt acea senzație ușoară de furnicături timp de câteva secunde, preț că ar avea un efect asupra pielii. Printre acțiunile observate a fost hidratarea fină adusă pielii, minimizarea porilor și echilibrarea secreției de sebum, cu care nu am foarte multe probleme datorită tuturor produselor pe care le folosesc în rutină (zinc, acid salicilic, vitamina C etc.).
  • Rescue Serum EMK Beverly Hills


Dacă celelalte produse au avut un ambalaj minimalist, cu siguranță acest ser a fost în același timp unul luxuriant, fiind prevăzut cu o cutie dispusă cu sertar în care se afla produsul. Serul este dispus cu o pipetă pentru o aplicare ușoară și are o consistență lichidă care se absoarbe cu ușurință în piele. Am remarcat și la utilizarea acestuia acele furnicături ușoare, alături de un efect ușor hidratant și luminozitate, minimizarea porilor și un aspect de ten mai neted. Se bazează pe o formulă cu vitamina C și Niacinamide, alături de proteine și alte extracte din plante. Acesta are un conținut redus de alcool, dar cu care nu am întâlnit probleme.
  • Loțiunea pentru uscarea coșurilor Antidote


Dacă până acum nu m-am declarat impresionată de produse, de această loțiune bifazică mă pot declara extaziată. Este fără îndoială cel mai bun produs pentru acnee pe care l-am încercat vreodată. Ingredientul principal pe care se bazează este alcoolul izopropilic față de care am avut numeroase constrângeri la început, ținând cont că, printre altele, tenul meu este foarte sensibil. De asemenea, conține și acid salicilic, respectiv zinc, iar împreună asigură un efect antibacterian puternic și combat excelent acneea. Formula nu se agită și se aplică punctual asupra coșurilor cu ajutorul unui bețișor. Efectele se văd de la o zi la alta, iar în maxim 3-4 zile dispar chiar și coșurile cele mai mari și mai urâte. Trebuie să afirm și faptul că am momente în care storc sau rup coșurile, iar aplicarea soluției este uneori dureroasă (ustură intens timp de câteva secunde, datorită compoziției). Însă este un compromis pe care personal mi l-am asumat. 



Loțiunea Anecdote m-a făcut să-mi doresc să încerc mai multe loțiuni similare și de la noi de pe piață. Până acum am testat doar una, dar nu sunt mulțumită de efectele sale în raport cu aceasta care este cu mult peste așteptări. Vă țin la curent dacă găsesc ceva la fel de eficient și pe piața din România. Ca prin urmare, este unul din produsele mele favorite din prezent, din toată rutina de îngrijire. Singurul minus este că, alcoolul se absoarbe foarte repede de bețișorul din bumbac, fapt pentru care se termină foarte repede această fază și rămâne multă pudră neutilizată la care este foarte dificil de altfel de ajuns și mult produs se fixează pe bețișor. Mi-aș dori să existe și un aplicator care să-mi ofere să mă bucur de produs până la ultima picătură.
Tot din seria favoritelor care nu au putut fi combătute în ochii mei de alte produse încercate și disponibile la noi pe piață este și această cremă nuanțatoare. Îmi aduce cumva aminte de copilărie și adolescență când nu aveam o rutină și nici cunoștințele necesare vizavi de importanța acesteia, motiv pentru care mă axam pe produse de machiaj cu acoperire.



Dat fiind că acum am găsit o rutină care să funcționeze în raport cu imperfecțiunile mele, în ultimele luni am renunțat la obsesia fondurilor de ten cu acoperire mare (la care mi-am dat seama că, pe un ten cu imperfecțiuni, nu face decât să le accentueze și să se vadă mai urât). Iar în rutina mea au intrat tot mai multe creme nuanțatoare de acest timp. Pe departe este preferata mea și o să vă enumăr și motivele:
  1. Nuanța mi se potrivește perfect. Întotdeauna am avut această problemă vizavi de creme BB și CC, respectiv fonduri de ten. Mereu subtonul nu era potrivit sau erau nuanțele mult prea închise pentru pielea mea, chiar dacă erau cele mai deschise din portofoliul brandurilor. Aceasta însă e perfectă, atât ca ton, cât și subton (neutru). Din nefericire, în portofoliul lor se găsesc doar 2 nuanțe (deschisă, cea pe care o am eu, și medie).
  2. Acoperirea este una garantat medie spre mare, în comparație cu Misha care are o acoperire foarte mică, iar Purito una medie. 
  3. Textura este una densă (similară fondului de ten Dermablend 3D Correction), motiv pentru care eu o aplic întotdeauna cu burețelul umed. Cu degetele, așa cum aplic celelalte creme nuanțatoare, nu mi se pare că se așează la fel de bine.
  4. Finish-ul este unul aproape mat. Are un luciu extrem de mic și subtil. Fiind fană a produselor cosmetice mate, garantat acesta m-a cucerit. Misha are un luciu evident, Purito nu la fel de intens iar aceasta e perfectă. În plus, oferă hidratare pielii, nu se simte/vede ca o mască, nu încarcă și uniformizează frumos pielea.
  5. La nevoie, se poate aplica chiar și în mai multe staturi fără a se vedea urât.
  6. Are o rezistență destul de mare la transfer spre deosebire de celelalte două și aspectul se păstrează un timp îndelungat pe piele chiar și fără fixare (pudră sau spray).
  7. Deține inclusiv un SPF 30 pentru protecție solară. 
De asemenea, ei spun că cele două nuanțe disponibile se pot mixa împreună pentru a creea tonul dorit. Totuși, nu cred că acest fapt acoperă nevoile tuturor tipurilor de ten, lucru care e garantat un minut (cred că e o cremă nuanțatoare demnă de încercat de mai multe persoane). De asemenea, ei spun că este inclusiv o bază excelentă penrru fondul de ten. Eu personal nu simt nevoia să mai vin cu un alt produs similar, fiind foarte încântată de aspectul oferit. Conține alcool, lucru pe care nu l-am resimțit și nici nu am simțit a avea vreun parfum.
  • Protecția solară Guard Sunscreen


Și nu în cele din urmă, am testat inclusiv o protecție solară simplă, cu SPF 30, din nou, un produs favorit al rutinei mele. Se bazează pe filtre organice și alte extracte din plante, neavând de asemenea un miros (nu am găsit multe precizări cu privire la lista de ingrediente, produsul nefiind actual disponibil pe pagina acestora). Chiar dacă protecția este una relativ medie, motivul principal pentru care îmi place acest produs este pentru că nu simt că încarcă tenul ca alte creme cu protecție solară. Oferă o hidratare ușoară, plăcută, dar fără acea senzație de ten ultra lucios și lipicios. De altfel, eu folosesc protecția solară pe post de bază de machiaj și s-a comportat impecabil sub orice produs nuanțator (fie cremă nuanțatoare, fie fond de ten propriu-zis). Nu am experimentat nici aici alergii, iritații etc.



Ca prin urmare, consider că produsele de la EMK sunt o adevărată sunt o adevărată surpriză într-o piață în care cele mai promovate produse sunt doar cele uzuale sau cele coreene. Am fost extrem de încântată de modul cum se comportă pe pielea mea, un ten mixt, sensibil și problematic în general. Iar cel puțin 3 produse din această listă merită garantat încercate. Au și multe opțiuni tip seturi, cu multe dintre aceste produse. 

Voi ați descoperit produse mai puțin cunoscute care v-au impresionat? 

Comentarii

Postări populare