Cele mai frumoase haine de primăvară, de la Bonprix: animal print, culori, materiale fluide și multe altele

by - joi, aprilie 21, 2022

 Ce faceți, doamnelor? V-ați pregătit ținutele pentru Paște sau lista cu bucatele de sărbătoare care nu vor lipsi de pe masa voastră?


Pentru cei care abia de acum ne pregătim pentru acest moment, agitația de abia acum începe. Așa că vă invit la câteva minute de relaxare, unde să descoperiți printre altele și câteva piese cochete cu care să invocați primăvara și vremea bună. Fie că primiți în dar o serie d3 bani pe care vi-i doriți să-i cheltuiți cuviincios pe piese de care să vă bucurați în timp, fie că vă propuneți în perioada următoare să vă reimprospătați garderoba (mai ales că e o perioadă în care puteți profita de foarte multe reduceri, veți putea găsi câteva articole feminine care să vă atragă atenția în prezentarea de azi.



Garderoba de primăvară, cu Bonprix

Nu mai e de mirare că wishlist-ul meu de piese a fost unul generos. Dar în coșul de cumpărături, așa cum aminteam și în titlu, mi-am ales cele mai practice și frumoase articole pe care le dețin la ora actuală. Bineînțeles, confortul oferit de ele este pe măsură.  

Hai să începem cu rochiile, mai exact cu cea mai apreciată rochie de pe Instagram (pentru că, la momentul în care am postat acolo, o mulțime de doamne și domnișoare au fost încântate și și-au dorit s-o achiziționeze). Este vorba de o rochie cu animal print a cărui cod e 912684 care nu mai e disponibilă în prezent, dar care poate revine în stoc. Am luat-o la reducere cu mai puțin de 70 lei și este și rochia mea favorită din această prezentare. De fapt, majoritatea articolelor le-am prins la reducere. 




Când am probat-o inițial mi se părea un pic cam lungă pentru gusturile mele. Dar ținând cont că, la partea exterioară este un material subțire și fin, tip voal, care se lasă purtat în bataia vântului, am remarcat că, la o adiere, e fix ce trebuie. Nu lasă zonele nedorite la vedere.

Mânecile sunt ușor bufante și dispune de volane la terminația fustei, precum și în dreptul umerilor, realizând acea simetrie în forma corpului și conferind feminitate. Dispune și de o jupă inchisă culoare pentru a nu fi transparentă și e extrem de confortabilă. Eu am purtat-o cu o curea pe talie, acolo unde are și mici încrețituri, ca să accentuez și mai mult această zonă. Și e perfectă la orice vârstă, în zeci de situații. 






Am asortat-o la o pereche de pantofi casual-sport bej, luați tot la reducere, în această comandă, care sunt foarte ușori, simpli, dar eleganți (având o țesătură cu un aspect ușor satinat și acele detalii metalizate aurii) șipe care-i găsiți în categoria încălțăminte sportivă (vă las și un cod al produsului ca să-i reperați ușor în cazul în care prezintă interes). Cu o poșetă micuța achiziționată din altă parte, ținuta mi s-a părut foarte chic și comodă. Așa că abia aștept să se încălzească din nou afară ca s-o pot purta iar. Rochia merge perfect și cu o pereche de pantofi sau botine, pentru o ocazie mai elegantă, la fel ca și adidașii ce pot fi îmbinați cu succes și în ținute sport.



Cod pantofi: 950918

Mai apoi, de data aceasta la un cost sub 50 lei, mi-am luat și o rochie extrem de colorată, cu și fără poate, una din cele mai colorate rochii pe care le-am achiziționat în această perioadă și/sau de pe Bonprix. 

Nici aceasta nu se mai găsește momentan pe stoc (cel mai probabil pentru că și fetelor de pe Instagram le-a plăcut mult și au afirmat dorința de a o achiziționa, cât mai era în stoc), dar vă voi spune câteva cuvinte și despre ea în cazul în care revine. 





Ce m-a atras la această rochie este în principiu croiul. Rochia prezintă mâneci 3/4 cu terminații clopot, iar la partea inferioară a fustei are un rând de volănașe. Ca lungime mi se pare perfectă, venind deasupra genunchilor la 1.67 m ai mei. Restul rochiei este cambrată pe corp (deci se așează foarte bine pe cineva care are totuși mai multe forme ca mine), plăcută și moale, fiind dintr-un material sintetic mai grosuț (ideal pentru o temperatură de aproximativ 20 grade Celsius). Mi se pare o rochie potrivită pentru doamnele care lucrează la birou sau cele care vor o rochie feminină, colorată, cu care să atragă atenția într-un mod plăcut.  





Am combinat-o cu cei mai frumoși pantofi sleeper sau balerini, achiziționați la preț întreg, dar bun aș zice eu. Atracția la ei a fost imprimeul floral (urmăresc de ceva vreme o pereche de teniși cu imprimeu similar, dar nu-i prind niciodată pe stoc pentru că se epuizează ca pâinea caldă) și talpa inspirată din pantofii de trekking (cei de munte). Dețin de aproximativ 2 ani o pereche de adidași Bonprix cu această talpă care sunt extraordinar de durabili și de confortabili. Iar acești balerini sunt minunați din toate punctele de vedere. 



Cod balerini: 937988

Fiind sport, dar ușor eleganți, merg de minune în zeci de combinații. Într-adevăr, îmi sumt ușor mari (lucru la care mă așteptam, deși am luat mărimea 36), dar vă reamintesc de forma ciudată a piciorului meu care nu-mi permite să iau încălțăminte cu bot rotund în mărime fixă. Curelușa care se prinde cu scai e un plus care m-a atras și el, pentru că astfel nu-mi ies din picioare și nu le permite să se "joace" în părți. Dacă vreți niște balerini frumoși, dar confortabili, vă sugerez să-i aveți în vedere, chiar dacă stilul e ușor atipic cu acea talpă. Eu am ochit inclusiv tenișii similari pe care-i voi lua în viitoarea comandă.



Cod bluză: 911000

Și mai am un singur articol vestimentar după care am așteptat cu nerăbdare - bluza simplă cu mâneci clopot. E o superbitate! Culoarea este perfectă pentru sezonul cald și e o alegere foarte elegantă, potrivită la fuste sau pantaloni, jeans, pantaloni flare, colanți etc. Dar veți găsi și alte modele simpatice de bluze.

Diapune de un cordon care se leagă în talie pe care o și accentuează, dar și de o mică despicatură în loc de decolteu adânc. Este tot din material sintetic, dar ușor dens aș zice eu, deloc transparent, și o țesătură în care eu personal nu transpir. Îmi place enorm de mult sigarantat o să abuzez de ea în această primăvară.





Ajunse la final, sunt curioasă care e combinația voastră favorită sau item-ul care v-a plăcut cel mai mult. Încă sunt reduceri mari pe Bonprix, iar dacă aveți nevoie de ceva nou în garderobă, nu ezitați să aruncați un ochi.

Xoxo,

Alexandra 

You May Also Like

1 comments