Secrete pentru un animal de companie fericit

by - sâmbătă, septembrie 12, 2015

Cu siguranta si tu iubesti la fel de mult animalele ca si mine. Altfel de ce ai mai fi aici?
Desi nu detin la momentul actual o familie numeroasa, sunt sunt fericita ca din familia mea fac parte doua suflete minunate, doua animalute care sunt lumina ochilor mei.

Motive pentru a detine un animal de companie

Animalele de companie pot fi cel mai bun lucru pe care l-ai avut vreodata.
Animalutele au nevoie de un loc special pentru siesta, mancare speciala si desigur, iubitorii nu se vor rezuma la atat ci vor face tot posibilul pentru a le oferi un loc cald si pufos in care sa se odihneasca si un loc de joaca sau lucrurile necesare pentru a consuma eficient energia acumulata.


Trecand peste faptul ca de cele mai multe ori animalele au rolul de exponate, sunt adoptate pentru paza si pentru a elimina din daunatori, animalele sunt cele mai sensibile fiinte, au cele mai ascutite simturi si sunt multe care vor pune viata stapanului pe primul loc. 
Speciile de animale sunt o multime, deci poti alege fie o pisica fie un acvariu de pesti, insa fiecare vor necesita putina atentie.
Cred ca noi oamenii avem enorm de multe de invatat de la ele. Eu personal ma impac cu animalutele jucause, de talie mica, medie sau inalta. De cele mai multe ori animalele de talie inalta ma sperie si pe mine insa de multe ori se pot dovedi a fi la fel de adorabile, protectoare si jucause.

Detii deja un animal de companie?

Daca detii deja un animal de companie sau te gandesti sa adopti unul, atunci trebuie sa stii ca in aceste timpuri exista si solutii moderne care sa te ajute sa-i porti de grija.
In cazul in care doresti un animal in primul rand trebuie sa fii foarte sigur de acest fapt. Asa cum spuneam, ele necesita produse speciale pentru ingrijire si multa atentie.

AnimalulFericit.ro, un pet shop pentru iubitorii de animale

Pentru animalutul tau s-a creeat magazinul online AnimalulFericit, care sa te ajute sa economisesti timp si totodata sa-i oferi animalului tau toate cele necesare pentru a fi sanatos si fericit. De ce s-a creeat un astfel de magazin? Pentru ca tu sa te bucuri de mai mult timp cu pufosenia ta si totodata sa te lasi cuprins in dragostea lui. Cea mai mare realizare pentru un stapan este sa-si vada animalul fericit.

Odihna

Va trebui in primul rand sa-i construiesti un camin. Pisicile si cainii se adapteaza foarte usor cu locul de odihna, unde se retrag de fiecare data cand raman fara energie.

Avand in vedere ca eu am o pisica este foarte important ca aceasta sa aiba si o cutie speciala, dotata cu nisip special, unde aceasta sa-si faca siesta. Nisipul se gaseste atat in forma simpla cat si cu microparticule parfumate ce absorb mirosul neplacut. Eu il prefer pe cel parfumat si ii amplasez cutia intr-o zona unde sa aiba acces cu usurinta (in baie sau pe terasa).

Hrana

Micul meu are nevoie de forta si putere. De aceea are nevoie de o hrana speciala bogata in proteine si vitamine care sa-i ofere energie intreaga zi. In alimentatia animalutului meu sunt granulele speciale pentru varsta lui, cunoscute sub denumirea de hrana uscata, dar si carne special preparata, diferite sortimente (cu, pui, vita, peste), care se gaseste la pliculete sau conserve, cunoscuta sub denumirea de hrana umeda. Titu, motanul meu, adora varianta cu pui. 

E de preferat sa hranesti animalul doar cu produse speciale pentru ca organismul lui sa se dezvolte asa cum trebuie. 
Titu al meu este foarte fericit cu ceea ce ii ofer si observ asta in momentul in care vine la mine. Se ridica si propteste labutele pe piciorul meu. Asta e semnal ca vrea in brate. Si cum ador cand vine la mine plin de dragoste, totul incepe cu o joaca si se termina cu un somn adanc in bratele mele. Si e asa de fericit incat toarce aproape intruna.

Multumita acestui pet shop online ne putem juca mai mult timp impreuna, oferindu-i micutului meu tot ceea ce el are nevoie pentru a fi fericit printr-un simplu click. Doar adaug in cos produsele de care am nevoie si plasez comanda. Aceasta imi ajunge direct la usa. Titu s-a invatat minte si de aceea il intampina pe curier cu foarte mare entuziasm. Deja stie ca aceasta este modul meu de a-l rasplati zilnic pentru toata dragostea care mi-o ofera. Si cand sunt suparata baiatul meu ma intampina cu o imbratisare si cu doi ochi calzi, plini de duiosie, reusind sa imi fure zambetul pe loc. Cu el uit de orice problema!

Utilizand produse din acest petshop am garantia ca alimentatia sa exte alcatuita din produse de origine animala si vegetala de cea mai buna calitate, produse extrase din natura, bogata in vitaminele si minerale de care animalul are nevoie.
Sunt foarte fericita ca AnimalulFericit.ro face parte din viata mea si ma pot bucura mai mult de iubirea motanului meul. Este atat de fericit incat s-a asezat langa mine si am facut primul nostru selfie.


Cum ti se par serviciile AnimalulFericit.ro? Tu alegi magazinele online pentru a-i oferi fericirea animalutului tau?



























































































You May Also Like

0 comments