Why i love Amiclubwear (3)

by - vineri, iunie 17, 2016

   Printre dune de nisip  perdele de plaja si costume de baie, ne facem timp sa mai vorbim putin si despre accesoriile destinate uzului zilnic. Povestim astazi tot despre Amiclubwear, sper ca nu v-am inebunit.
Am tonut mortis in aceste articole sa nu va innebunesc cu detalii si sa va ofer oportunitatea sa vedeti chiar voi despre ce vorbesc. Preturile sunt mici iar voi cu siguranta gasiti necesara o noua pereche de incaltaminte de sezon.

   Cu sandalele primiti?


Eu am inceput vara fara sandale. De fapt, cred ca sandalele mele au deschis portile catre noul sezon.
Imediat ce le-am vazut le-am si adaugat in cos. Sunt o alegere deosebita, cu detalii fine, impreuna alcatuind o pereche nemaipomenita si speciala.
Cu siguranta nu m-am dat in vant niciodata dupa sandalele gladiator, dar a fost dragoste la prima vedere cu acestea. Sunt trista caci sunt cu o marime mai mare dar m-am bucurat sa le ofer prilejul la cateva poze.

Sandale/Sandals: http://goo.gl/LKOapF

   Sunt o piesa irezistibila pentru acest anotimp care cu siguranta vor atrage privirile catre noua posesoare. Modelul este intr-o editie limitata, realizat dupa conceptul designerului Giuseppe Zanotti. Un astfel de model este extrem de scump, insa pe Amiclubwear au fost la un pret chiar acceptabil. La fel ca si restul produselor comandate, au ajuns din america in doar 6 zile. Pacat de Posta Romana care le-a tinut in prelucrare circa 3-4 zile, urmand sa platesc si vama 20% din valoare pentru ele. Da, daca alegeti sa plasati o comanda pe Amiclubwear, produsele vor merge la vama. Insa, in afara programului de gravide si de TVA-ul de 20% pentru comenzile mai mari de 10$ nu aveti de ce sa va faceti griji. Puteti foarte bime sa-i contactati pe cei de la Amiclubwear si sa-i rugati sa va puna o valoare sub 10$. Nu uitati sa le mentionati sa va trimita si o factura proforma, un invoice, cu acea valoare mai mica pentru a evita taxele vamale.

   Despre rochia si pantofii stiletto v-am povestit anterior.
In concluzie, produsele Amiclubwear sunt minunate, ieftine si de calitate. Nu comparati aceste produse cu cele de pe site-urile chinezesti (nu dau nume, stiti voi la ce ma refer) sau cele existente in magazine. Alegand produsele Amiclubwear cu siguranta veti intelege despre ce vorbesc. Abia astept sa va vad alegerile de vara!











You May Also Like

0 comments