Review: 5 motive pentru care sa (NU) achizitionezi produsele Lensa.ro

by - luni, decembrie 19, 2016

Daca ai urmarit pagina mea de Facebook si Instagram, probabil ca ai vazut deja ca am avut sansa sa testez prima mea pereche de lentine +Lensa. Ca sa-ti vin in ajutare despre acest subiect delicat, am postat ulterior o lista cu sfaturi care sa-ti vina in folos prin intermediul acestui articol.

Astazi vei afla cum a fost prima mea experienta cu o pereche de lentile de contact, cu perechea Lensa.ro , si totodata am sa impartasesc cu tine 5 motive pentru care (nu) ar trebui sa achizitionezi produsele lor, in special aceste lentile pe care eu le-am incercat.



Cand sa (nu) ... Lensa.ro


  • Daca nu esti in cautarea unor oameni grozavi si prietenosi NU ai ce cauta pe Lensa. Cu toate ca multi sustin ca bloggerii ar fi tinuti ca in puf si li s-ar permite orice, sa stii ca treaba nu sta chiar asa. Intermediarul Lensa a fost o persoana placuta, gata sa-mi ofere orice informatii de care am nevoie si care te poate ajuta sa faci cea mai buna alegere.
  • Daca nu esti in cautarea unor produse oftalmologice acreditate de catre un centru de prestigiu, la preturi mult mai mici ca in clinicile obisnuite, Lensa nu e alegerea potrivita. Si daca preferi lentilele/ochelarii de la orice magazin de la coltul blocului, te invit sa (re)citesti lista cu sfaturi sa vezi ce impact poate avea acest lucru asupra ta.
  • Daca nu vrei livrare a doua zi dupa ce ai plasa comanda (sigur nu vrei?), Lensa va fi fix pe invers. Si nu, nu glumesc absolut deloc! Mie mi s-a parut cel mai placut lucru intalnit vreodata.
  • Daca nu vrei ca pachetul tau sa ajunga intreg, in deplina siguranta ... raspunsul il stii deja.
  • Daca vei aproba parerile indoielnice ale rudelor, bunicilor, prietenilor etc. legate de lentilele de contact Lensa, atunci iti pierzi timpul degeaba citind acest articol si interesandu-te despre Lensa.
Buba...

Experienta a inceput cu o prostie (vina mea, desigur). Mai exact am pierdut o lentila, dar cei de le Lensa au fost de draguti sa-mi retrimita o noua pereche de lentile. Ma simt foarte rusinata de acest aspect si nu pot decat sa le multumesc pe aceasta cale. In fond asta nu mai era problema lor. Chiar daca acest test mi s-a permis in favoarea unei colaborari, "jur pe rosu" sa spun doar adevarul asa cum ma cunosc cei apropiati.


N-am stiut exact ce nuanta sa aleg, asa ca i-am lasat pe cei de la Lensa sa aleaga pentru mine nuanta mai sus mentionata. Pentru o incepatoare, m-am chinuit destul de mult sa le aplic (trebuie sa-ti gasesti tehnica potrivita), dar cand am reusit parca am ajuns in raiul de pe Pamant.
In ciuda parerilor negative ale multor persoane, bazate pe proprii experiente sau din auzite, avand in vedere ca port ochelari de mai bine de 7 ani, aceasta experienta m-a ajutat sa vad daca as purta in viitor lentile de contact de vedere. Si raspunsul este DA!


De ce?
Lentilele nu sunt nici pe departe asa cum mi le imaginam (dure, taioase, periculoase). Sunt confectionate pe baza de apa, extrem de subtiri si fine, ca dupa aplicare nici nu le-am simtit. Avand in vedere ca deja am ochii albastrii, lentilele Lensa doar au intensificat putin culoarea, mi-au marit irisul si mi-au intensificat nuanta. Nu am simtit niciun fel de reactie adversa si sunt extrem de usor de ingrijit, ca orice rutina personala de ingrijire.
Mi-a placut foarte mult faptul ca fiecare produs a fost impachetat individual corespunzator, totul perfect sigilat, deci siguranta MAXIMA.


Sunt perfecte de purtat sub ochelari sau pur si simplu de efect, daca intotdeauna ti-ai dorit o alta culoare a ochilor. Si cel mai important, fiind centru oftalmologic ACREDITAT produsele sunt concepute special si sunt SIGURE. Prin urmare va recomand cu toata caldura sa apelati la Lensa care apropo, au pregatit mega promotii de Craciun.

You May Also Like

2 comments

  1. Am dat comanda de lentile torice pe data de 30.01.2019 si ieri,03.04.2019, dupa mai bine de 2 luni de la comanda, dupa o gramada de telefoane date in ultimile 2 saptamani, telefoane la care operatorul imi spunea de fiecare data ca o sa se intereseze de statusul comenzii mele si revine cu telefon, nu revenea nimeni. Ieri dupa aceiasi poveste, telefon la ora 10 dimineata, operatorul imi spune ca revine cu telefon ,desigur nu revine nimeni, sun la ora 17 si foarte iritat am spus ca doresc un raspuns si operatorul imi spune ca se duce imediat, personal, la persoana care se ocupa cu statusul comenzii si ma suna in 10 minute si-mi spune ce si cum... desigur,iar nu ma suna nimeni,dar la ora 17:50, o sun eu si raspunsul a fost urmatorul: furnizorul nostru de lentile ,nu are lentile cu dimensiunile pe care le-am cerut eu si anuleaza comanda. Dupa 65 de zile , primesc acest raspuns!!!! Bataie de joc mai mare, nu am patit pana acum. LENSA - Super-Profesionisti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am avut chiar deloc probleme cu ei. :( Imi pare rău sa aud asta.

      Ștergere