Dresslily wishlist for Christmas

Au mai ramas doar cateva saptamani pana la Craciun. Timpul trece atat de repede ca nici n-am avut timp sa realizez cat de repede a trecut timpul si cand am ajuns la final de noiembrie.
Nici n-am apucat sa ma gandesc la cadouri, dar am inceput cu pasi marunti sa intru in mania decoratiunilor de sarbatoare.

Cum timpul pe care il petrec in afara facultatii nu apuc sa fac foarte multe lucruri, asa ca imi e mai usor sa arunc un ochi prin online. Economisesc foarte mult timp si e mai comod decat sa ma plimb intr-una prin magazine, fara succes.
Astazi am hoinarit prin magazinul online Dresslily si am cautat cateva lucruri interesante pe care sa mi le achizitionez, dincolo de multitudinea de haine.

Mi-am achzitionat in primul rand un set de lenjerie intima. N-am tinut cont de culoare ci doar de marime si m-am orientat sa fie din bumbac. Banuiesc ca acesta nu e 100% bumbac insa sper sa fie ok, datorita problemelor de sanatate pe care le-am avut in ultima vreme.

Lenjerie set: https://goo.gl/gpDSZ4


Mi-am ales si o caciula mai inedita, cu funda si bob pufos, de culoare diferita a fesului. Imi doresc o caciula mai deosebita si aceasta a parut a fi exact pe gustul meu. Bineinteles, inca sunt mare fan a caciulii cu casti, pe care am purtat-o destul de multisor in ultima vreme.




Marea majoritate a comenzilor a fost acoperita de produse de unghii. Dupa cum bine stiti, imi plac la nebunie pudrele cameleon, cele holografice, precum si cele metalice. Am gasit un set de 12 pudre metalice la un pret nemaipomenit de bun si sper ca achizitia asta sa nu fie un adevarat esec ca in cazul altor pudre de pe diferite site-uri.

Mirror nails powder set: https://goo.gl/DhRGkV

Si pentru ca tot vorbeam de sarbatori si cadouri, mi s-a parut simpatic setul format din trandafiri de sapun si ursulet. Nu stiu daca il voi oferi cadou sau il voi pastra pentru poze, dar cert e ca e o idee foarte grozava.



Despre restul produselor precum si impresiile vizavi de acestea, le vom afla la sosirea comenzii.
Pupici!

Comentarii

Postări populare