Review: Baza de machiaj Lambre pe bază de silicon

by - sâmbătă, iulie 07, 2018

Nu știu cum e la voi, dar la mine e suficientă o singură utilizare pentru a stabili dacă un produs cosmetic sau de îngrijire este în concordanță cu necesitățile mele.
Însă, timp de câteva zile am testat produsele Lambre, un brand cosmetic franțuzesc ce investește în ambalaje spectaculoase care îți iau ochii, dar și în conceptul de accesibilitate pentru produse de o calitate ridicată.
În cadrul evenimentului de la Suceava, cei de la Lambre ne-au cadorisit cu câteva produse de make-up despre care vă voi vorbi pe rând, zilele acestea.


Să începem cu primul pas, așa cum se începe și în rutina de machiaj, respectiv cu primer-ul Supreme pe bază de silicon.
Vine într-un tub de 30 ml și se aplică foarte ușor cu ajutorul degetelor. Are o textură de tip spumă și o culoare transparentă, iar la aplicarea pe față se simte efectiv ca o pânză translucidă și catifelată. Acesta are un efect de blur și estompează din semne și imperfecțiuni, oferind tenului o hidratare corespunzătoare și pregătindu-l totodată pentru rutina obișnuită de machiaj.

După aplicarea acestei baze de machiaj am observat că fondul de ten se așază mai bine și necesită o cantitate mai mică pentru o acoperire perfectă, ce nu se strânge în pliuri, în special în zona T. Totodată am observat că fondul de ten efectiv alunecă, acesta uniformizându-se mai ușor. Utilizând această bază de machiaj nu doar că economisesc din fondul de ten preferat, ceea ce e un plus mai ales dacă se optează pentru un fond de ten mai scump, însă crește și intensitatea acestuia, respectiv gradul de acoperire al imperfecțiunilor.


Machiajul rezistă ore bune, chiar o zi întreagă, însă rezistența la transfer depinde de tipul de fond de ten utilizat, motiv pentru care, în cazul meu, ar fi trebuit să utilizez și un spray de fixare. Însă nu obișnuiesc să folosesc acest tip de spray deoarece momentan nu am unul în colecție. Totuși, machiajul s-a păstrat impecabil pe parcursul zilei fără ca fața să-mi lucească sau să-mi curgă din fondul de ten.

Ca prin urmare eu recomand această bază de machiaj ce ajută la simplificarea rutinei de machiaj, la economisirea produselor de make-up, la îmbunătățirea aspectului tenului și la creșterea puterii de acoperire a fondului de ten, fiind o mare iubitoare de acoperire maximă care să păstreze totuși naturalețea tenului.

Voi ați încercat-o?

You May Also Like

0 comments