Remedii naturale pentru "sindromul" pielii crăpate și al picioarelor obosite.

Tare mi-ar plăcea să aud că există persoane care nu s-au confruntat până acum cu picioare sau buze crăpate, cu senzații de usturime, oboseală, dureri ce se întind de la tălpi, călcâie și până la genunchi sau șolduri.
Nici la 20 și nici la 60 ani, familia mea n-a reușit să nu aibă măcar o dată-n lună problema asta, așa că îndrăznesc s-o categorisesc la capitolul "sindrom".
Ceea ce odinioară erau cadouri pentru cei dragi, de curând au ajuns în mâinile mele și am pus la teste produsele de ingrijire Apidava, pentru buze și picioare.

Cu o astfel de senzație nu poți călători, nu te poți bucura de vacanță și cu siguranță starea generală este proastă.


Mi s-au părut extrem de interesante încă din momentul în care le-am descoperit și m-am bucurat când au ajuns în mâinile mele pentru a-mi forma propria opinie. Aflați astăzi și dacă a meritat așteptarea și ce beneficii aduc asupra sănătății noastre.

Îngrijirea buzelor și a picioarelor cu ajutorul api-cosmeticelor Apidava.

Uscăciunea la nivelul buzelor poate fi cauza a mai mulți factori, de la schimbările climatice, poluare și până la conținutul redus de fier în organism.
Conținutul de fier din organism poate fi reglat printr-o alimentație sănătoasă alcătuită din alimente care conțin fier și/sau prin consumul de miere naturală, cum e Royale Cocktail de la Apidava - un cocktail de biominerale despre care v-am vorbit cu alte ocazii și care este specialitatea mea favorită.
Cât pentru îngrijirea exterioară, cea pe care o putem realiza cu ajutorul api-cosmeticelor, eu apelez de două săptămâni la balsamul de buze ultra hrănitor Apidava, cu unt de Shea.


Pot spune fără niciun fel de ezitare că este un balsam extraordinar nu doar din punct de vedere al accesibilității acestuia. Este un balsam de buze care se absoarbe în piele cu ușurință și care hidratează în profunzime buzele, evitând formarea acelor cojițe inestetice. Când deshidratarea este o problemă gravă puteți semnala apariția senzației de usturime și a unor bubițe roșii, a unor inflamații/răni. Așa a fost și în cazul meu până la momentul în care am descoperit acest balsam de buze. Datorită compoziției naturale, bazate pe ingrediente calmante, regenerate, precum mierea și uleiul de morcovi, inflamația și usturimea buzelor a dispărut la scurt timp după aplicarea acestuia (circa 15 minute) . Totodată, efectul hidratant s-a păstrat ore în șir, fapt ce nu-l întâlnesc la balsamurile clasice din comerț. Și la "testul Sărutului" s-a prezentat impecabil!
Așadar, dacă sunteți în căutarea unui balsam cu astfel de proprietăți multiple, vă recomand balsamul de buze de la Apidava.


Cât despre picioare este cunoscut faptul că merg foarte mult pe jos, mișcarea însăși fiind foarte sănătoasă. Însă, așa cum menționam și la început, din cauza mersului zilnic, rapid, a schimbărilor de temperatură și a trecerii de la o încălțăminte la alta, cât și din cauza încălțămintei incomfortabile și a pielii sensibile, deseori o zi din viața mea sfârșește prin dureri infernale de picioare și tălpi, prin apariția unei presiuni la nivelul călcâielor, cât și prin formarea de bătături.
Am incercat în această perioadă crema hidratantă pentru picioare, cât și balsamul de călcâie, o serie de api-cosmetice Apidava specializate pentru îngrijirea completă a picioarelor, a călcâielor și cotelor.


Primul pas a fost aplicarea cremei hidratante care are aceeași textură divină ca și restul loțiunilor și a cremelor hidratante pentru ten și corp de la Apidava. Această cremă are aceeași textură fină care permite absorbția rapidă, fără a oferi o senzație grasă și lipicioasă. Este un aspect foarte important pentru mine. Pe lângă faptul că nu-mi plac acele texturi grase, eu sunt o persoană foarte friguroasă, iar această cremă o folosesc la masajul picioarelor înainte de culcare. Absorbția rapidă a acesteia îmi permite imediat să intru în pat, fără a avea teama că se va transfera și că va forma pete pe cearceafuri sau pături.
Totodată, un mare beneficiu al acestei creme este și faptul că favorizează circulația periferică astfel că, treptat, se instalează o senzație ușoară de încălzire la nivelul membrelor, nimic prea intens și deranjant. 
Alături de mama, persoana cu care am testat această cremă și căreia de altfel senzația de arsură la picioare îi provoacă o stare generală de rău și greață am remarcat și efectul anti-oboseală. Crema hidratantă cu extracte naturale înlătură greutatea, presiunea și oboseala picioarelor ajutându-ne să avem un somn liniștit, în lipsa durerilor de picioare.


Pentru călcâie extrem de crăpate și aspre am folosit la finalul fiecărei sesiuni de masaj și balsamul de călcâie cu ceară și propolis. Acest balsam este de asemenea foarte hrănitor și se absoarbe cu ușurință în piele, eliminând senzațiile de arsură de la nivelul călcâielor și hidratând pielea bătătorită/crăpată. Am remarcat de-a lungul celor două săptămâni că zonele în care au fost bătături s-au regenerat foarte frumos într-un timp scurt, astfel că picioarele noastre au fost în formă pentru deplasările zilnice, pentru petreceri și pentru vacanță. În cazuri extreme și nu numai, puteți folosi anticipat exfoliantul sau gommage-ul cu particule fine de la Apidava, ce ajută la îndepărtarea stratului de celule moarte de pe suprafața tălpilor, cât și a corpului, împreună cu o pilă de călcâie.


Astfel, cu ajutorul api-cosmeticelor Apidava pentru buze și picioare, cât și prin intermediul cremei hidratante de corp, a celei pentru ten și al cremei anticelulitice Apidava, mi-am alcătuit esențialul necesar și accesibil al pielii catifelate și sănătoase, gata de vacanță. Tu le-ai încercat?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare