Rochia perfectă din satin de la Bonprix. Ghid de comandă.

by - marți, august 27, 2019

Zilele trecute eram întrebată ce magazin actual recomand pentru haine de calitate. Printre recomandările mele am inclus Bonprix, locul de unde de atâta vreme îmi găsesc piese de top pentru garderoba mea, piese la care am tot visat de-a lungul timpului.


Așa este și cu rochia din satin, elementul din ultima comandă Bonprix față de care am avut foarte multe emoții, după un eșec fără cusur într-un magazin foarte popular de îmbrăcăminte din capitală.
Rochia din satin a fost parte a reducerilor de vară și m-a atras prin croială și culoare, dar și din prisma materialului pe care îl consider elegant, confortabil și vaporos. 

Doresc să subliniez faptul că Bonprix aduce în prim plan garderoba modernă pentru adulți și copii, cât și articole de casă și decorațiuni la prețuri bune. 
La ei găsesc pretutindeni zeci de modele și mărimi, cât și reduceri diverse care nu se aplică doar în funcție de anumite sărbători legale sau pentru mărimile extra mari și modelele învechite, așa cum se întâmplă la alte magazine. Dacă ați dat peste un catalog Bonprix sau peste site și v-a trecut prin minte să plasați prima voastră comandă, acestea sunt primele motive pentru care Bonprix e demn de a fi luat în considerare. Iată și un mic ghid pentru cumpărături de succes.


1. Pentru a vă asigura că mărimea corespunde folosiți-vă întotdeauna de ghidul de mărimi și măsurați-vă. Tiparul e diferit, la fel ca și corpul nostru și nimeni nu ne cunoaște mai bine ca noi înșine.
2. Fiecare produs este însoțit de detalii privind materialul. Verificați întotdeauna acest detaliu pentru a vă face o idee dacă produsele sunt ceea ce vă doriți.
3. Reducerile pot fi pe culoare sau mărimi. Nu uitați să vă jucați cu variantele disponibile pentru a descoperi ce produse sunt la reducere.
4. Odată ce ați introdus produsele în coș, comanda poate ajunge la voi in termen de câteva zile, o săptămână sau chiar două, așa cum se întâmplă în cazul meu. Comenzile vin din Olanda unde au sediul central și sunt expediate prin curier rapid, acesta fiind motivul pentru care poate dura tot procesul.


Am ținut să menționez aceste aspecte pentru că multe dintre voi mi-ați cerut asta. Și iată! Respectând acești pași nu veți da greș niciodată. 
Prețurile sunt excelente comparativ cu calitatea materialelor, multe dintre piesele Bonprix fiind articolele mele de suflet chiar și de ani. 

Revenind la rochia minunată din satin, mi-am dorit să-i dedic un articol unic deoarece, așa cum spuneam și la început, e pur și simplu perfectă. Visam de mult timp la rochia perfectă din satin și iată că în sfârșit a ajuns în posesia mea. Prețul ei a fost sub 100 lei, la reducere. Rochia îmbracă corpul ca o îmbrățișare fină și delicată. Șlițurile, 3 la număr, iî oferă un aspect magic pe care abia aștept să-l dezvăluie odată cu adierea vântului. Este lejeră, confortabilă, iar nuanța de albastru pastel este foarte liniștită și mă duce cu gândul la mările exotice. Detaliile de la umeri, acele volănașe foarte feminine, îi oferă un aer romantic și modern.


Cum vi se pare rochia Bonprix din satin? Ați opta pentru o asemenea rochie?



You May Also Like

3 comments

  1. Incantatoare! Cat de bine iti vine rochia! As purta si eu asa ceva insa mai toata ziua sunt la munca si nu apuc ....acum a venit si frigul trebuie sa imi fac ceva cumparaturi. Urmaresc https://adona.ro/ astept sa aduca haine ceva mai groase. aveti vreo idee si de alte site-uri online de shopping care sunt ok??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Flavia. Da, Adona aduce lucruri tare frumoase. Din păcate nu le-am incercat. La capitolul îmbrăcăminte mai e Answear, Fashiondays și ar mai fi careva străine de pe care eu comand frecvent dar unde timpul de livrare este mai îndelungat. La încălțăminte recomand Kalapod și Answear. Eu numai de pe acestea comand, dar sunt și altele de încredere, ca ePantofi, DePurtat.

      Ștergere