OOTD: Cum să integrezi un blazer smoking și o pereche de pantofi metalici în ținute diverse

by - luni, martie 02, 2020

Luna Februarie a fost o lună incredibilă în ceea ce privește reducerile de sezon, iar cei de la Bonprix au avut reduceri formidabile de care am profitat pe deplin. Cu un buget relativ decent mi-am adăugat în coș nu 2-3 produse, ci 7. Răsfoisem portofoliul lor timp de vreo 7 zile și pur și simplu mi s-a părut ireal când am văzut acele reduceri. Acesta este și motivul pentru care nu am plasat doar o comandă, ci două, alegând pentru cea de-a doua o pereche de teniși eleganți și foarte comozi pentru partenerul meu.


În ceea ce privește comanda în care mi-am făcut multiple cadouri, ea a ajuns într-un timp foarte scurt de vreo 5 zile lucrătoare, comparativ cu 7 sau chiar 14, cum o primeam în trecut. Simt nevoia să repet din nou pentru cele care sunteți noi și nu-i știți pe cei de la Bonprix, că toate comenzile sunt trimise de la sediul din Olanda, însă magazinul e românesc. De aceea și timpul îndelungat de livrare. Cât despre mărimi ei bine, de data asta nu mi-am luat măsuri de precauție și nu m-am ghidat după tabelul de mărimi și măsurători (așa cum vă recomand eu vouă), motiv pentru care pe alocuri am dat greș.


Însă două dintre produsele alese (și nu numai), mi se par absolut perfecte și de aceea am decis să vă vorbesc de ele în primul rând.
Atât sacoul smoking, cât și noua mea pereche de pantofi roșii au fost la reducere, prețul total pentru cele două produse fiind în jur la 100 lei. Având în vedere scorurile din magazine, cele două produse au avut un preț mai mult decât decent și fabulos. Iar calitatea lor este chiar mai mult decât mi-aş fi închipuit.

Cum să integrezi un blazer smoking și o pereche de pantofi metalici în ținute diverse

Sacoul este în esență un sacou relativ basic, cu detalii satinate și cu o croială relativ simplă. Inițial am pus ochii pe cel roșu, dar reducerile m-au făcut să-l aleg pe acesta negru. Și nu regret, pentru că un sacou negru simplu dar elegant în același timp, ar trebui să fie o piesă clasică pentru orice garderobă. Iar mie îmi lipsea cu desăvârșire, petru că o lungă perioadă de timp am fugit de tot ceea ce înseamnă piese în stil office.


Materialul e subțire dar relativ greu, croiala este perfectă și nu pare nicicum un sacou atât de accesibil.
Merge combinat oriunde și oricând. Eu l- imbinat alături de o pereche de pantaloni ușor evazați și sclipicioşi, cu talie înaltă, o rochie pe care am aşezat-o tip top și noua mea pereche de pantofi.

Despre pantofi pot spune că nu sunt deloc o persoană cu îndemânare pe tocuri. Am puține tocuri la colecție, asta pentru că nici nu obișnuiesc să port foarte rar și nici nu am antrenament. Deşi regula spune că la o pereche de stiletto trebuie să alegi o mărime mai mare iar eu am și piciorul lat, la aceștia nu se aplică această regulă. Am ales mărimea 36 și se potrivesc perfect cu o pereche de ciorapi subțiri. Nu m-au încomodat la acea primă purtare (așa cum se întâmplă chiar și la a 6-a oară cu altele) şi asta e un semn că vor fi venerați și purtați.


Pantofii roșii mi se par foarte versatili pentru ținute rafinate, elegante, atât la o simplă pereche de jeans, cât și la pantaloni eleganți, rochii sau fuste.

Nicicum nu puteam face o alegere mai bună. Și chiar dacă în urmă cu câțiva ani nu aș fi optat nicicum pentru o atfel de ținută, astăzi mă pot declara plăcut suprinsă, chiar impresionată. Este clar pe gustul meu și mi se pare că mi se potrivește.


Voi ce părere aveți despre ținuta de astăzi? Aveți astfel de piese basic în garderobă? Cum le purtați?





You May Also Like

1 comments

  1. Îmi plac mult pantofii sunt foarte frumoși ,cu toate că nu-mi place să port pantofi și mai ales cu toc,aceștia sunt superbi ,dar și sacoul este minunat ,te prinde foarte bine această ținută ! Să le porți sănătoasă draga mea !❤

    RăspundețiȘtergere