Cand realizezi ca ai gresit..

Cand relizezi ca ai gresit cu ceva,fata de persoana care te iubea,ai vrea sa dai timpul inapoi,totul sa fie ca la inceput...sa-ti repari greselile.Trebuie sa te multumesti cu semnificatia cuvantului:POATE.
Poate candva te va asculta,poate te va ierta insa sufletul sau nu te va mai putea iubi la fel ca prima oara,plin de iubire.Ai ranit un suflet curat,plin de iubire.Ai adus lacrimi pe fata unui inger,l-ai vazut cum se stange in fata ta,cum inima inceteaza sa-i mai bata,acum,ca a pus-o in palma ta.Ai lasat sufletul sa se chinuiasca indelungat fara sa-ti pese cum se stinge in chinuri.Tu ai iubit cu adevarat vreodata?De ce ai facut asta?De ce ai preferat sa ranesti in loc sa protejezi?
In prima scrisoare care io vei scrie ii vei spune:
"Esti tot ce vreau,tot ce am nevoie,tot ce imi trebuie pentru a avea succes.Cand te-am vazut prima data am stiut ca dragostea mea este reala.Imi pare rau pentru durerea ce ti-am produs-o....Acela nu am fost eu.Mai da-mi o sansa,te rog,lasa-ma sa-ti arat drumul.
Ma uit la soare dar ploua astazi.Imi amintesc cand mam uitat in ochii tai..Am simtit ceva special.....simteam cum ma atinge un sentiment,parea iubire dar nu am vrut sa cred.Parea ceva ireal.A fost ca si cand Dumnezeu era acolo si imi trimitea fericire din cer.
Ti-am ascuns toate astea pana acum pentru ca nu am vrut sa te ranesc dar nu stiam ca tot ceea ce fac este gresit.
Nu pot s uit vremurile petrecute impreuna.Cum te jucai cu degetele in parul meu,cum stateam impreuna si petreceam noptile tinandu-ne in brate...Nu stiu cum am putut sa-ti fac atata rau.
Regret toate lucrurile cu care am gresit.Regret ca n-am stiut sati arat cat tin la tine.Acum as vrea sa-ti arat asta,chiar vreau sa te imbratisez.Esti nr 1 in viata mea.Nu-mi vine sa cred ca dragostea noastra nu mai este....."
Si vei trai cu speranta sa primesti un raspuns.Cand intr-un tarziu il vei primi,aceasta iti va putea spune:
"M-ai alungat ca si cum nu mai fi cunoscut,ca si cum nu era nimic intre noi.Eu te-am iubit adevarat si real,din toata inima.Candva mi-ai spus ca suntem nebuni in dragoste.Imi aruncai din cand in cand vorbe dulci ca sa nu simt lipsa,sa nu ma pot plange dar nu ti-a pasat cand a trebuit sa trecem peste un obstacol.Dak mai fi iubit asa cum spui atunci nu mai fi ranit atat de tare,nu mai fi tratat ca pe un kkt...."
Tine minte:incearca sa pretuiesti fiecare clipa cu persoana de alaturi.Poate ea te iubeste mai mult decat crezi.No fa sa sufere..

Comentarii

Postări populare