Dorinte

by - luni, ianuarie 31, 2011

Stiu...de fiecare data am publicati postari super lungi care intr-un fel sau altul erau legate intre ele:suferinta,iubire,ura,dragoste.Undeva toate astea se legau.Acele persoane care mi-au citit postarile banuiesc ca se plictisisera cu mult inainte cand au vazut cat de mult am scris...M-am ganditi totusi sa mai fac o postare mai scurta dar cu un subiect fix:DORINTE.
Nu cred ca exista persoana care sa fi avut macar o dorinta in viata.Si daca nu una atunci mai multe.Ei bine poate ca multi se intreaba care a fost dorinta mea cea mai mare...Poi....recunosc ca am avut mai multe:mi-am dorit ca persoanele la care tin sa-mi fie alaturi,sa ma sprijine,sa mearga bine la scoala ,sa nu ma mai cert cu lumea etc.Dorinte ..care nus iesite din comun.Intrebarea buna ar fi:Ce iti doresti tu?Care e dorinta ta?Dorinta mea cea mai mare sincer....nu conteaza....dar chiar as fi curioasa ce si-ar dori altii(desi de multe ori nu spun).
Si intre dorinta si celelalte lucruri e o mare legatura pentru ca acum iti doresti ceva si pe viitor se poate intampla si te poate bucura sau nu.Dar stii ce e mai frumos?Cand o dorinta sau o mica frantura de ea ti se indeplineste,cand stii ca nimeni nu-ti poate lua visele,caci acele dorinte iau aploare dintr-un "vis"..un vis ce devine realitate.
Tu ce iti doresti?

You May Also Like

0 comments