Ce as face daca.....?

by - sâmbătă, februarie 05, 2011

De multe ori viata ne pune in cele mai penibile intamplari(ca vrem sau nu).Niciodata totul nu va fi bine..cu adevarat bine.Bine e acel moment in care,spre exemplu,un baiat\barbat are tot ce ii trebuie adica:bani,femei.masini(nu toti dar...in princiu cam asta isi poate dori orice barbat-mai ales).Depinde si de situatie insa.Unii se multumesc cu o persoana alaturi si cu mancarea pe masa dar cu caldura in camin si cu multa fericire si unii care le vor pe toate.
Momentul in care te-ai nascut...
Mda....pe lumea asta chiar ii multumesc lui Dumnezeu ca s-au nascut multi si ca macar am cunoscut insa unele persoane care mi-au fost alaturi pe cat posibilul(georgiana,robert,ady,alex,catalin,stefi,dumy,iza,xerox,motan etc) dar sunt si cateva pacoste care uneori te trezesc la realitate si iti dai seama cata falsitate exista(uneori...e bine alteori e prea mult).
Daca puteam realiza ceea ce fac cand eram copil,oare ce as fi facut?
Buna intrebare.Poi probabil as fi fost un copil nebunatic care facea numai tampenii si care ii enerva enorm de mult.Si daca as fi stiut probabil nu as mai fi ras cand imi povestea mama probabil un pol al unui magnet pentru ca se parea ca intre mine si pamant exista o atractie fantastica-deaia cadeam atat de des:D:D=))).Deci..eram copil belea..botoasa mai din orice(am poze fenomenal de...suparata).Cand eram la gradinita si chiar realizam ceea ce faceam si tin foarte bine minte toate tampeniile,deci...no way..mai nebuna ca mine nu era.Cand stateam la tara,la gradinita,aveam o curte mare.Acolo era si scoala si gradinita care era formata din 2 camere.Era si spatiu verde,cu flori,ciuperca sarpelui(sau cum io zice)pomi etc.Tin minte ca prosteam educatoarele.Le spuneam ca exista serpi acolo si ca vin catre noi si ii speriam pe toti dar mai ales pe educatoare care tipau si faceau niste fete de parca ar fi auzit de....Mahabharata.Intr-un final isi dadeau ele seama ca eram si eu copil....mai nebun ce e drept si luam si faceam misto:))))).Apoi intr-una din zile tin minte ca ne formasem o gasca.Pentru fiecare de acolo era o curiozitate scumpa...SCOALA.Era mai mare si diferita de toate.Si ce credeti ca ne-am gandit?Sa facem o vizita.Pe cand era deschis,ne-am furisat si am ajuns acolo.Am intrat prin birou la directoare si ne plimbam prin toata scoala pana a intrat careva.Nu mai tin bine minte cine era dar stiu ca mam ascuns sub biroul directoarei si am intrat toti in spaima:)))
Apoi prin clasa intai(am avut o invatatoarecam materialista ce-i drept),eram cam vorbareata(si acu recunosc)si tin minte ca aveam niste apucaturi uneori.Spre exemplu imi venise si o idee ingenioasa.In timp ce colegul meu(era o pacoste inalta slaba si care facea de o mie de ori pe dracusorul decat mine)se ridicase in picioare,iam ridicat scaunul astfel incat el s-a dus sub banca:)))
Prin generala ma duceam la rude si faceam farse(cu vara mea ce-a scumpa)(ps:in noaptea de revelion am schimbat etichetele dl ketcup:)))sau puneam ceasul sa sune la colege pe la 3-4 dimineata.
Ei bine..acum....poate au mai ramas cateva lucruri de atunci si mai simt eu nevoia sa fac nebunii dar na...nu mai am asa inspiratie.Acum parca ma multumesc mai mult sa ies,sa depan amintiri,sa fiu cu prietenii sau eventual sa ne auzim la un telefon.(sper k am binedispus k asta pe cineva)
Ce as face daca mi-as putea alege momentul nuntii,persoana cu care sa ma casatoresc si ceea ce sa am?
Poi in primul rand chiar de as putea nu mi-as planifica asta.Stiu ca m-ar roade curiozitatea dar..mai bine nu.De aia este viata.So traim in mister si cu fiecare clipa sa descoperim noi lucruri.Persoana cu care as vrea sa fiu mi-as dori sa fie o persoana normala care sa ma inteleaga si sa ma respecte.Nu ma intereseaza"fat frumos"cel bogat cu masini si nush cate...aventuri pe la spate si figuri etc.Chestia asta chiar asa lasa pe mana destinului.
Dar daca mi-as alege cati copii sa am si ce sa fie?
Poi vreau fete clar.Insa e un subiect mai delicat si.....sincer...chiar ma intreb:Voi avea copii vreodata?Nu stiu daca as suporta durerea:D:D..desi nimic nu-i mai frumos decat o astfel de fiinta micuta si scumpa.Te indragostesti de ea imediat ce o ai in brate si la urma urmai cum ai putea sa nu?E pur si simplu..un ingeras dulce si nevinovat(:X:X)
Daca mi-as alege ziua mortii?
Poi probabil ca mi-as dori sa mor cam pe la...50 de ani.Cred...Nu prea imi doresc sa ajung baba batrana care sa barfeasca(cum fac multe altele care se duc la biserica si apoi susotesc pe la colturi si spun ca sunt Crestine) si insuportabila care sa se planga de dureri si sa mai aiba o multime de boli si sa le ingreunez viata la altii:)
Deci sunt lucruri care ni le-am dori sa le stim,sa le modelam dupa bunul plac dar sunt si care nu am vrea.Tu ce ai face?|

You May Also Like

0 comments