De ce..?

by - duminică, februarie 06, 2011

Ai vrea sa stii de ce uneori sunt tacuta,de ce par atat de retrasa?Pentru ca tu nu vrei sa fii alaturi de mine.
De ce ma enervez atunci cand ma suni?De ce nu am chef nici de iesit nici sa vorbesc cu tine:pentru ca nu mai simt nevoia.
De ce am preferat sa lupt ca sa te am alaturi?Pentru ca am crezut ca tu ma vei intelege si ca nu vei fi ca altii care spun doar...MINCIUNI.
De ce am gresit?Pentru ca a gresi e omeneste si daca nu gresesti atunci de unde stii tu ca poti sa iubesti?Peste fiecare obstacol trecut inseamna ca iubirea a invins.
De ce acum prefer sa actionez cu mintea limpede si sa imi amintesc de tot raul care mi l-ai facut si acelas lucru sa fac si eu?Pentru ca si tu asa ai facut.(desi nu imi sta in fire sa arunc in fata fiecaruia cat m-a ranit)
De ce nu m-ai sunt fericita cand soarele apare si afara e cald?Pentru ca tu ai avut grija sa nu mai simt asta.
De ce te las pe tine sa reactionezi intai?Pentru ca daca o fac eu tie nu iti va pasa si vei spune ca am grija ta(de parca as vrea sa iti fac vre-un rau).Nu,nu am de gand sa fac nici un rau si nici nu ma voi razbuna(pe cine ar merita).Viata nu iarta pe nimeni si candva vei fi si tu in locul meu.
Prietenul adevarat se cunoaste.Daca tie iti pasa ma vei cauta.Prietenul adevarat m-a intrebat ce fac,mi-a dat un mesaj,m-a sunat.Acum e randul tau sa dovedesti...cu adevarat ce vrei si cine esti....You will call again?

You May Also Like

0 comments