Valentine's Day..mare PORCARIE...

O prostie..da...o mare prostie.De ce trebuie ca noi romanii sa luam de la altii niste"sarbatori"care practic nu au nicio valoare?Niciodata nu am lua un exemplu bun sau interesant dar in fine....asta e.
Valentine's day....:-@...o mare porcarie.....Nu trebuie sa fie o zi preluata(de te miri unde)de la niste oameni care au avut o scanteie pe moment si au spus:-Hai so facem si pe asta!Hai sa fie si asta zi de"sarbatoare"Apar reclame pe tot felul de canaluri,inimioare,floricele,ursuleti cu inimioare etc...Si cum sa nu vezi cum in astfel de zile toti se agita si trimit mesaje de dragoste.
-Vai ce ii iau cadou?Oare el se gandeste?Oare ce imi va lua el?
Porcarie frate....dragostea nu o arati prin niste porcarii cumparate de la un magazin(bomboane de ciocolata,bijuterii,parfumuri etc)ci prin felul tau de a fi...Se cunoaste cand la o persoana ii pasa si tine cu adevcarat la tine.Si hai sa fim seriosi,nimeni nu ma poate contrazice,ce-i mai frumos decat sa fii cu persoanele care iti sunt cu adevarat alaturi?Is mai bune niste lucruri care maine poimaine nu-ti mai pasa de ele si le arunci ca si cum ar fi nimicuri?Bine...da...bine...intentia conteaza.Desigur.Mereu va fi de apreciat atunci cant persoana de alaturi iti face o mica atentie insa,de cele mai multe ori trebuie sa gresesti enorm si sa existe astfel de zile ca Valentine's Day,care sa fie pomenite de toti ca sa nu uiti ca mai exista si o persoana alaturi,pe care ai ignorat-o enorm si de care(a dat Domnul)ti-ai amintit ca merita totusi o mica atentie pentru faptul ca ti-a fost alaturi nush cat timp.
Uneori baietii sunt mai pretentiosi,alti nu prea.Cert e ca mereu o fata se va agita mai tare cu mult timp in urma.De ce?Pentru ca asa suntem noi fetele si vrem ca totul sa fie perfect si sa nu dezamagim persoana apropiata.Pentru o fata(parerea mea)daca tot tii mortis sa ii faci un cadou si nici nu ai rezerve(economice ca ce boala...e criza nu?)iar timpul te preseaza,poti trage in drum spre casa o fuga pana la nenea floraru sa-i ei o garoafa...ceva...ce vrei tu...
Si pana sa zica fetele:-Cei cu asta?O floare?Eu atat merit,o floare?Poi sa-mi faca si mie ceva mai calumea ca uite ce io dat x lui y.
Frate...STOP.Cine are astfel de idei sa incerce macar putin sa se revizuiasca.Fetelor,gestul conteaza.Preferi ca toti sa te ignore si cica sa ai un prieten care nici macar sa o bomboana sa nu-ti dea?Dapoi o cutie...Daca nu primesti nimic e mai bine?Nu,nici asa nu este bine.Dar uite ca gestul conteaza.Drumul ala pana la florarie,faptul ca si-a adus aminte ca existi si poate ca el chiar s-a zbatut sa aleaga o floare cat mai potrivita caci cei drept poate trandafirii nu-s preferatii tuturor(nu ma dau in vant).Fiecare are gusturi si conceptii diferite.
Si ce mai poate insemna Valentine's Day?Poi fericire...si dezamagire.Cei care au pe cineva alaturi e logic sa fie fericiti si sa vrea sa sarbatoreasca macar prin simpla lor prezenta(mai sunt persoane pe pamant care sunt de acord cu ideea ca sentimentele si existenta unei persoane este cea mai importanta) iar altii stau si isi ineaca amarul gandindu-se la vremurile din trecut,venindu-le sa zambeasca dar si sa planga,sa simta o usoara induiosare si sa-i sensibilizeze...mda....Si cand te gandesti ca altora nu le pasa.....ca altii sunt asa fericiti(poate)..Unii stau la munca,fac ceea ce vor(meseria pe care o vor),castiga si bani si in plus...nu stau si fac si ceva util...dar se pot distra....(pf.....ce nas da..)Altii stau fericiti cu picioarele in ghips,in casa la caldurica,unde nu auzi nici tantaru....(mai ales pe vremea asta).....Mda..vise....Si totusi...muncesc,fac bani,uita de toate......prea bestial.
Si cei care vor sa puna astfel de porcarii pe drept de"sarbatori"nu se gandesc si la cealalta jumatate de lume care poate incearca sa uite si ei tot ce fac e sa le amarasca mai tare sufletul..mda....(dar cui ii pasa?ia pasat vreodata cuiva?:-J)
Eu ce am facut eu..?Bine..nu cont:-j.....ma iesit,am trecut si prin dezamagirea..acestei"minunate zile".....Noroc de Geo..mda..scumpa de ea...nu stiu cum reuseste dar de fiecare data pe cat posibilul ma pune pe picioare chiar si in cele mai grele momente...Chiar aseara ma gandeam...(cine a fost probabil si-a dat seama)..sper..macar ea sa aiba norocul in viata sa fie de o 1000 de ori mai fericita ca mine,sa nu-i fie zilele si noptile cum sunt la mine,sa fie la banchet..asa cum trebuie..nu cum mi-a fost mie:-j...sa-i fie alaturi ceilalti ca pana acum....Ce n-as da sa fiu de fier....pf....sa fiu asa...rece,cruda,uneori atat de obiectiva ca ea si sa spun:
-Ce naiba,mereu si mereu ceilalti?Dar la mine cand ma mai gandesc?
Nu...mno..nu-mi sta in fire...Niciodata nu m-am gandit la mine.Am ajuns sa imi fie rusine sa ies pe strada,sa-mi fie scarba sa ma vad in oglinda..nush...sa ma urasc pe mine.....Uneori prefer sa cobor capul si sa fiu singura cu gandurile mele dra parca stiu totusi ce spun altii si cum is eu(mai proasta:-w)....nah...Mi-a mai spus cineva candva...:
-Daca ai avea putin tupeu si mai multa indiferenta...ar fi perfect!!
Nush...si nici nu sunt sigura ca vreau sa stiu.Stand cu Geo....imi imaginam imposibilul si ma gandeam la chestii..total deplasate(dar ce boala e ziua INDRAGOSTITILOR nu?kkat..mare...de tot)...Spre finalul zilei,inainte de a pleca de la ea ce credeti ca imi trece prin gandurile mere frumoase?Imi imaginam...acea gasca(se stie cine)..toti...de la A la Z...profesori:):):)))
Bun..prea tare..cert e ca am o imaginatie bogata si mai sunt momente in care se activeaza la timp..Adica sa fie M profesor de romana,S sa fie de istorie,C sa fie prof de mate,A de chimie,X de desen iar G de franceza...si multi multi alti:)))Belea...
Dar revenind la ale noaste....Mai lasati-ma cu mesajele alea siropoase si pe-o parte atat de false...plus ca altii se zbat si mai vin si altii cu TORTURA asta..sa-i amintesti cuiva ca nimanui nu ii pasa....ca practic esti ca o ciuperca ce ocupa spatiu...mdea...Si asta nu-i nimic..stati ca vine DRAGOBETELE.Vai de capul meu....nici de Paste nu e asa.....Fratilor vreti sa sarbatoriti?Atunci fiecare pentru el.Luati o sticla de Dobru,Hanu ars,vin..orice vreti voi(nu fac publicitate dadeam doar o idee)si duceti-va undeva si beti si gata ati petrecut(desi eu nu fac asta o spun pentru ce-i ce o vad ca pe o solutie).Nu trebuie sa dea publicitate la Otv ca preotul Castronache tre sa se duca sa-i de lu nevastasa cadou o cruce(am dat un exemplu...ca popa...e normal...ajunge cel mai repede la mort,nu?adevarul e si ca nu are de ales si daca mai iese si banul...cu atat mai bine)Eu una nu is nici pentru nici impotriva acestor chestii dar cred totusi ca e prea exagerat,pre multa publicitate inutila.Mai bine in cel timp ar face o emisiune despre cum sa facem o tara mult mai civilizata si curata si fiecare sa dea cate o idee eventual sa ne punem toti sangele in miscare si sa facem ceva bun pe lumea asta.
Deci...fiecare moment poate fi sarbatorit..nu trebuie sa exista o porcarie de zi in care sa-si aminteasca si Creanga ca trebuie sa fure ciresele...ceva de genu..intelegeti ce vreau sa spun..Valentine's Day...porcarie..mare....!!

Comentarii

Postări populare