Iubirea

by - sâmbătă, mai 14, 2011

Inima bate in cele mai nepotrivite momente,chiar si atunci cand nu vrei.In viata,se intampla sa iubesti si sa fii ranit.Desi e greu,inceci sa uiti de greul pe care viata ti la scos in cale si vrei sa uiti tot insa amintirile ce stau ascunse in inima ta te fac sa iti amintesti ca desi e cel mai greu lucru,un lucru care te condamna la suferinta,e singurul lucru pe care nimeni nu ti-l poate lua:dorinta de a iubi.E greu sa mai adaugi ceva pe langa tot ce a fost,pe langa toate clipele scurte si minunate,pe langa acele saruturi scurte....e greu sa iti amintesti fara sa curga vreo lacrima....Am colindat cu tine printre imagini pline de frumusete,imagini asa de placute pe care nu am cum sa le uit vreodata. Ma intreb mereu acelasi lucru:de ce trebuie sa iubim atat de mult persoane cu care nu putem fi daca nu suntem facuti unul pt celalalt?..... De ce ne-am intalnit ?De ce a trebuit sa vii in viata mea si sa patrunzi atat de adanc in sufletul meu?… Daca nu am fost alesa inimii tale…de ce sufletul de multe ori ti-l ia tocmai acela care nu are nevoie de el? Oare exista dragoste absoluta? Sau ochii care nu se vad se uita? Cand imi amintesc clipele petrecute impreuna imi vine sa mor de dorul lor...Imi amintesc primele clipe in care ne-am cunoscut, clipele pe care le-am petrecut impreuna....Seri in sir,in pragul bisericii,fara frica,saruturi calde pline de iubire....Nu as putea uita clipele petrecute in 2....imi amintesc fiecare clipa.Cum as putea uita?Nasucul,gurita,ochisorii.......Am stiut de la bun început ca vei pleca, dar inima mea a refuzat sa creada ca ne vom desparti...Visam alaturi de tine, insa acum mi s-au spulberat toate visele.Oare tu...cum ai putut uita?De aceea mi-a fost atat de greu sa-ti dau atunci un raspuns atunci...Numele tau va ramane mereu scris intr-un colt din inima mea....Ultimele clipe langa tine m-au facut sami spun:-As muri linistita caci stiu ca as pleca fericita cu zambetul pe buze!
Si,desi stiu ca e mana destinului sa fie asa...imi pare rau...ca a trebuit sa fim chiar noi.

You May Also Like

0 comments