Scrisoare de dragoste

by - vineri, martie 08, 2013


Acum un an si jumatate am cunoscut un baiat.Ochii profunzi si verzi asemeni jadului,chipul luminos si incantator,palmele sale emanand caldura,buzele sale catifelate si roz trandafirii…Ah…!
Imi doream sa-l cunosc mai de aproape,sa-l iau in brate,sa ma scufund in ochii sai,sa-mi aprind flacliile inimii si sa poata sa zboare catre cer…
Gandul la tine imi facea nopti albe si tresaream in somn,abia ce apuca pisica sa ma trezeasca prin linguseala ei iar eu incercam sa cad iar in visele cu tine,sa ma rasfat cu amintirea chipului tau!Ah,ce tandru…ce dulce!
Cu inima in dinti,cu suspansul ce-mi cutreiera fiecare parte a inimii,a mintii,mi-am pus curajul si sentimentele la incercare.M-am gandit sa iti redactez o scrisoare:
       “ Stimate prieten,
In noaptea aceea,cand porumbeii ne faceau cununa si eram urmati de zambetul luceferilor ,mi s-a infiripat o raza de lumina in viata mea:tu!Am facut cunostinta,usor usor am trecut din tristete in zambet.Erai dezamagit,mult prea dezamagit ca destinul ti-a pus in cale multe obstacole spre a fi fericit.Pe Frunze ruginite,lovite de ploi naprasnice necrutatoare,m-ai invatat sa fac lucruri mici,sa confectionez,sa plang si apoi sa zambesc.Nici acum nu pot rupe acele parti din natura,nu se pot smulge amintirile ce mi-au fost infiripate in adancul sufletului.
Intr-o seara,ai adus o carte,in acelas loc,la aceeasi ora…
Brusc,se auzise un zgomot…Aiaiaiaiaiaaaaaiiii!!!Speriata am cazut in bratele tale,era doar un pisoi care se juca cu ghemele de iarba.Hihi!Ai ras.Te-am facut sa-mi zambesti asa cum niciodata nu ai m-ai facut-o.Apoi ne-am asezat pe marginea campului,mi-ai spus sa ma sprijin pe tine,mai invelit in camasa cea rosie de matase si ai inceput sa imi citesti:
”- La Sankt Petersburg, la Viena, în Corsica, la Veneția, în mlaștinile sălbatice ale Angliei rurale sau aproape oriunde, dragostea se ascunde în gesturi, în sertare, în scrisori Ea este peste tot și are chipuri infinite.”
Cartea “Sapte povesti de dragoste” de la editura Nemira.Oh,da!!!Cat de sensual citeai,m-ai captat intru totul,pe mine,cea care nu era pasionata atat de tare de arta cititului.Traiam clipe de nespusa,netraita,nemaintalnita fericire.
Totusi,nu indrazneam sa te intreb insa gandurile imi susurau printre sonetele lacului:
-Oare ma iubeste?Ar vrea sa fie cu mine?Ce ar fi daca i-as spune adevarul?
La cateva clipe m-ai intrebat:-Tu stii ce e aceea iubire?Ai simtit vreodata?
La care eu,m-am facut toata purpurie,imi venea sa arunc papucii din picioare sis a o iau la fuga,sa rup toate florile de pe camp si sa ma arunc in lac.Nu stiam ce sa fac,ce sa spun.
Apoi i-am raspuns:-Probabil ca acest sentiment e ceva dincolo de portile fantasticului,dincolo de limitele si aparentele omului geniu,care isi petrece viata printre cartile prafuite cautand teorii sau prin lumea cea fara de stiinta.Nu cred ca este ceva m-ai frumos din cate mi-ai soptit,insa nici prea bine nu pot descrie caci nu cunosc,n-am simtit niciodata iubirea aceea despre care spui…
M-am intristat brusc,ti-ai dat seama ca ceva nu e bine.Ai scos batista si mi-ai sters ochii…Apoi,m-ai pupat pe frunte si m-ai luat in brate.Nu mai puteam,am izbucnit in plans.Singura persoana care parea a fi idealul meu era langa mine,mai putin emotive si totusi speciala,acele sentimente ma cutreierau iar eu simteam ca nu pot spune nimic din ceea ce simt…Mi-a spus:
-Acum sunt aici eu te pot invata ce este iubirea!Te rog,nu mai plange,imi frangi inima!
Ai reusit sa-mi smulgi un zambet printre lacrimi insa,ti-a sunat telefonul si a trebuit sa pleci…
In timp ce plecai ti-am trimis un mesaj pe care probabil nu ai reusit sa il vezi ca ti se stricase brusc telefonul:
-Vreau sa ma inveti ce este iubirea,vreau un suflet aparte sa-mi imbrace sentimentele goale,vreau zambete,vreau fericire…totul…alaturi de tine,tu vrei?”
Apoi,am asteptat raspunsul la aceasta scrisoare…
“Draga mea,
M-ai tii minte noptile care le petreceam impreuna cum ne-am cunoscut,cate lucruri am invatat
Stiam e la bun inceput ca este ceva ce vrea sa ne aduca impreuna,ca zeii apelor si ai cerului ne vor in bratele sale uniti unul de altul.Da,draga mea,iti promit sa te invat cu fiecare fir al vietii ce inseamna iubirea,sa o simti,sa o traiesti.Simteam durerea ta dar si tandretea cu care inima ta batea catre mine.Stiu ca ma iubesti SI eu te iubesc la fel de mult!Vreau sa fiu al tau si tu sa fii a mea.
                              Te iubesc”
                                                                       Spring SuperBlog 2013

You May Also Like

0 comments