EXPERIMENT REUŞIT ÎN BUCĂTĂRIE

by - joi, mai 30, 2013

S-a nimerit o perioadă în care eram singură acasă şi a trebuit descurc cum ştiam.
Era o zi de sâmbătă, mohorâtă şi foarte plictisitoare pentru mine. M-am simţit atrasă de un moft, de o dorinţă. Bucătăria parcă tot chema gătesc, fac ceva dulce. Simţeam nevoia aşa de tare gust ceva dulce...
Cu puţină vreme în urmă, înainte de plecarea mamei, mi-am amintit ea cumpărase, ca încerce, o cutie cu câteva ingrediente, de la Kaufland. Normal tentaţia era din ce în ce mai mare şi cu mare greutate, am decis acea prăjitură trebuie încercată.
Este vorba despre un chec cu bucăţi de ciocolată şi glazură de ciocolată. Cutia este la un preţ foarte accesibil, iar rezultatul este impresionant.
Cutia conţine: 1 plic praf de compoziţie şi 1 plic ciocolată pentru glazură. Pe lângă acestea, am mai adăugat 3 ouă, o ceaşcă de lapte, nişte zahăr şi unt.
Am amestecat într-un bol un sfert de pachet de unt, ouăle, laptele şi zahărul. Apoi am adăugat praful de compoziţie şi am amestecat foarte bine cu un tel. La final, a trebuit doar pun prăjitură într-o tava cu formă de floare, am uns-o cu ulei şi am tapetat-o cu făină şi am dat-o la cuptor pentru jumătate de oră- o oră. Pentru a verifica prăjitura, m-am folosit de un bat de frigăruie, fiind mai lung, şi l-am înfipt în prăjitură. Voi puteţi folosi o scobitoare dacă va este la îndemână, pentru orice prăjitură pe care doriţi o verificaţi. Dacă băţul scos din prăjitură conţine bucăţi de la cum s-a lipit prăjitura de el, înseamnă aceasta nu este încă gata.
Imaginaţi-va eu m-am delectat doar cu mirosul, căci până la terminarea acesteia mirosul mi-a răpit toate simţurile.
Şi chiar dacă probabil mulţi nu adoptă varianta prăjiturilor la cutie, eu zic această a fost o experienţă minunată. Şi mai fericită şi tentată am fost, când l-a sfârşit, am pus plicul argintiu în apă fiartă, l-am lăsat câteva minute, timp în care ciocolată din interiorul acestuia s-a topit, şi apoi am adăugat-o pe prăjitură. Şi cum chiar nu aşteptam, în interior, prăjiturica mea avea mici bucatele de ciocolată precum se vede în prima imagine. Eu vă recomand încercaţi şi voi şi de ce nu, poate o îmi spune-ţi şi mie ce părere aveţi despre ea.

Cu acest articol m-am alaturat campaniei Blogchef.ro – Gatim ce poftesti!, in care Andreea Patrascu, Cetin Ametcea, Sebastian Bargau si Radu Bazavan se lupta pentru titlul de „Blogchef”, powered by BEKO






You May Also Like

0 comments