Pasiunea este motivul de a trăi



Şi eram un copil mic şi năzdrăvan însă asta nu m-a oprit. Căutam de-a lungul timpului să mă cunosc, să descopăr din ce este alcătuită materia din jurul meu.
M-am simţit atrasă de arte încă de la 5 ani.
Îmi plăcea dansul şi restul artelor frumoase. In interiorul meu, pasiunile mele se intensificau şi se acumulau tot mai multe, pe zi ce trecea. Cu eforturi financiare, am luat parte la cursuri de dans, lecţii de pian, de picture. Am participat în cadrul unor competiţii şi cine ar fi crezut că într-o zi, chiar în cadrul unei reprezentaţii artistice avea chiar să iau şi premiu. Şi da! Am reuşit în cadrul unei competiţii de muzică să primesc un trofeu. Acea mică fetiţă, prostuţă şi urâtă, prindea contur şi începea uşor,uşor, să urce pe culmi înalte, să caute o cale de a se descoperi pe sine şi de a ajunge undeva, departe, trecând peste ceea ce spuneau cei din jur. Sprijin am avut mai puţin şi nu conta că mama nu era lângă mine să mă susţină sau că tata nu era preocupat de mine. A contat greul pentru mine, căci doar aşa am putut să admir valoarea muncii şi a celor primite în urma activităţii pe care o depun zi de zi.
La 16 ani am lucrat ca ospătărţă, la 17 ani într-o fabrică de textile şi acum, după jumătate de an de scris în cadrul unor diverse competiţii, am devenit redactor la o revistă locală. Desigur, asta nu mă opreşte să îmi desfăşor orele de curs, fiind încă elevă în clasa a11a. Vreau să lucrez, vreau să îmi arăt mie însumi că nu sunt inutilă pe acest pământ şi că pot ajunge cineva, departe atâta timp cât îmi doresc asta şi cât o fac din răsputeri.
De asemenea, cartea “Hit Yourself – 100 de idei de la pasiune la marea lovitură ”, de Florin Grozea, conține poveșţi de succes ale artiștilor români care au dat lovitura pe plan internățional. Şi ei au plecat de tineri, din condiţii grele, uşor, uşor, prin multă muncă, pe o cale a succesului. Au muncit şi au trăit ziua de a fi descoperiţi şi apreciaţi pentru tot ceea ce fac. Cartea conţine poveşti ale unor artişti celebri care povestesc cum au reuşit să ajungă la statutul la care sunt. Eu apreciez acest lucru enorm de mult, apreciez curajul acestora de a se destăinui. Şi cel mai mult, apreciez faptul că această carte susţine pasiunea dar şi tinerii care caută şi nu au curajul sau tăria necesară pentru a lupta pentru lumea şi dorinţele sale. Eu vă încurajez dragii mei, să luptaţi pentru dorinţele voastre şi să le daţi şansă să devină realitate. Pasiunile noastre ne dau viaţa, ne clădesc vise şi ne da tăria de a supravieţui şi de a urca pe noi culmi.


Comentarii

Postări populare