VREM CU CHINEZU ÎN HD!

by - luni, iunie 03, 2013



Cu siguranţă îmi doresc să particip alături de Chinezu în Hunedoara şi pentru asta am o mulţime de motive. În primul rând, nici nu ştiu când am ieşit ultima oară din oraşul meu exceptând plimbările la ţară în care pescuiam. Este şi asta un mod de a învăţa un lucru nou, de a te distra, de a-ţi petrece timpul(decât degeaba mai bine ceva util). Apoi ce pot spune... o da nu pot uita: vine şi ziua mea de naştere . Nu e ceva cu care vreau să impresionez sau să mă laud, căci niciodată nimic nu a mers bine, mai puţin de aniversarea mea(deci nu-i deloc o plăcere în a fi ziua mea, o detest!). Însă, dacă stau să mă gândesc, bănuiesc faptul că Hunedoara este un loc minunat, ca multe altele din ţară, nu am fost niciodată şi sunt vreau să cunosc cât mai multe zone. Plus că bugetul niciodată nu îmi va permite să plec undeva. De 3 ani de zile nu mai am vacanţă, nici aniversare deci....neah... cam nasol nu?
Pe lângă asta, îmi doresc să evadez din cuşca în care mă ţine oraşul, să explorez, să cunosc lume nouă, să văd spre viitor, să am ocazia să învăţ din munca celorlalţi. Chinezu sunt sigură că a muncit enorm de mult, fiind susţinătorul campaniilor de pe Blogal Iniţiative. Şi nu vă puteţi imagina ce era în sufletul meu când primeam acele 5-10 puncte pentru articol, sau acele 2-3 voturi, 2-3 vizualizări pe blogul meu. Nu ştiu prea bine să îmi conturez emoţiile şi să îmi exprim intens dorinţele , vremurile te restrâng şi te fac să înghiţi în sec. Plus că prefer un loc de muncă, decât banchetul ce o să îl am anul viitor. Doresc promovare, doresc să mă ridic la nivelul lumii culte care munceşte penru ceea ce doreşte şi totuşi... vedeţi cât de puţin primim pentru munca noastră?
Aş da orice să pot vedea Munţii Retezat şi Castelul Kendeffy. Sunt bogăţii antice ale vremurilor noastre, bogăţii de viitor care dacă nu sunt protejate, pe viitor o să dispară.
Este un proiect minunat şi oricât îmi doresc eu să merg, totul rămâne la decizia lui. Ştiu că practic la cei 19 ani pe care îi împlinesc peste 2 săptămâni, sunt copil, însă copiii cu o asemenea vârstă consider că trebuie să aibă o bază, ceva de învăţat şi puţină maturitate. Şi m-am săturat să plâng după un colţ de mâncare, după un colţ de linişte, după un colţ de natură, m-am săturat să stau degeaba când nu am nici un handicap. Sunt un om sănătos cu putere de muncă şi cu dorinţă enormă de a descoperi.
Sunt multe, multe de zis legate de dorinţa asta. Plus că cei care vor fi acolo sunt oameni de vază care sunt cunoscuţi pentru ceea ce fac, abstracţie nu face nici Chinezu. Imaginaţi-vă că ar fi ceva...nu ştiu...uluitor să am la masă aşa oameni, să am ocazia să îi întreb de reuşitele lor sau să am ocazia şi fericitul miracol să îmi vorbească, să mă îndrume să îmi fac un viitor, ce să mai fac, ce să mai creez, pe ce să mă axez....
Îmi doresc enorm. Nu ştiu dacă cineva îşi poate imagina. De acum...totul e după domnul Chinezu. Cel mai bun să meargă în Hunedoara. Cu siguranţă cel mai harnic va merge, iar Chinezu va simţi asta.
“Vizită în HD 2013 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi HD Travel. Proiectul este susţinut de Primăria Oraşului SimeriaAgenţia de turism TOC InternaţionalBest Hotel HunedoaraCred ONG,CastelulCorvinilorHD.ro 

şi Webbusiness.ro


You May Also Like

0 comments