Simte-te bine în stilul tău!

by - marți, noiembrie 19, 2013


Pe mine asta mă reprezintă şi asta vă îndemn şi pe voi să faceţi! Când vorbim de frumuseţe, cea mai importantă este frumuseţea sufletului. Însă, până să se decopere frumuseţea ce sălăşluieşte în interiorul nostru, suntem catalogaţi după aspectul exterior. Din punctul meu de vedere, investiţiile în garderoba noastră personală nu sunt întotdeauna o soluţie.
De ce să ne pierdem timpul căutând articole vestimentare ce ni se cer, când avem ocazia să utilizăm ceea ce avem? Cu puţină imaginaţie putem avea o ţinută impecabilă atunci când îmbinăm ceea ce avem, decât ceea ce cumpărăm la repezeală. Cel mai important element, care va arăta bunul gust, a fost şi va rămâne modul în care hainele sunt îngrijite. Oriunde mergem, hainele trebuie să fie curate, frumos mirositoare şi niciodată şifonate. În plus, dacă moda cere cămaşă şi fustă, ceea ce nu ai, dacă în dulapul tău există o rochie neagră şi un sacou, o pereche de pantofi cu tocul mic, eu zic că ai rezolvat problema. Moda nu avantajează pe oricine şi nici culorile. Oricât de vechi ar fi un lucru, el se poate dovedi a fi cea mai inspirată alegere. Nimeni nu va putea adăuga un comentariu negativ la adresa persoanei tale, atâta timp cât în situaţia respectivă întruneşti limitele decenţei, iar hainele sunt parfumate şi călcate. Orice investiţie trebuie făcută cu cap, căci banii nu vin aşa cum se duc. Trebuie de fiecare dată să te gândeşti ce stil te defineşte şi cum l-ai putea modela după cerinţele primite.
În viziunea mea ţinuta trebuie să fie simplă, să fie pe placul persoanei ce o poartă dar pe tiparul evenimentului la care mergem, să fie curată şi parfumată. Binenţeles că şi aspectul fizic trebuie să fie pe măsură, respectiv la birou nu ne facem un machiaj foarte colorat şi intens, în timp ce purtăm o rochie foarte decoltată şi scurtă. În niciun caz! Totul trebuie făcut în limita decenţei, dacă nu pentru ceea ce zic alţii, măcar pentru propria noastră persoană şi pentru viitorul nostru profesional.
În ziua de azi găsim o varietate de oferte în materie de produse electrocasnice care în mod evident te vor ajuta să faci o bună impresie.
La produsele Bosh

am găsit ceva foarte de folos: fierul de călcat Sensix'x DS37. Deţine o mulţime de funcţiuni: nu atacă ţesăturile, economiseşte atât apă cât şi energie, deţine un sistem special de curăţire, reîmprospătează ţesuturile datoriita sistemului de funcţionare. Totul în trei paşi simpli: apeşi butonul, roteşti la programul potrivit, apoi treci la treabă.
De ce să consumi timp şi bani? Atâta timp cât ţinuta mea este curată şi frumos mirositoare, eu consider că este impecabilă. Noi ne definim stilul. Eu deja îl ştiu pe al meu. Voi definiţi la fel ţinuta perfectă?
Articol scris pentru SuperBlog 2013.


You May Also Like

0 comments